ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه آزادی مثل بازی با سپاهان پ - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اساس حکمت، همراهی حقّ است و فرمانبردن از حقدار . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه آزادی مثل بازی با سپاهان پر شود

محسن خلیلی اظهار داشت‌: مراحل پایانی تمریناتم را به خوبی دنبال می‌کنم. در حال حاضر می‌توانم بدون احساس درد، به سمت دروازه شوت‌ محکم بزنم.
وی افزود: تا دو هفته دیگر به ایران بازمی‌گردم تا زیر نظر پزشک پرسپولیس کارم را ادامه دهم.
خلیلی ادامه داد: خیلی دوست دارم برای دربی آمادگی لازم را داشته باشم. همه چیز را به بازگشتم و نظر دکتر زرینه واگذار می‌کنم. اجازه او می‌تواند من را در خط حمله پرسپولیس قرار دهد.
خلیلی درباره تغییر و تحولات اخیر در باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل اینکه اینترنت جایی که در آن زندگی می کنم قطع بود متوجه تغییرات نشدم. اما از طریق میثاق معمارزاده شنیدم مصطفوی جای خود را به انصاری‌ فرد داده است.
وی افزود: این گونه تغییرات در فوتبال ایران و پرسپولیس امری طبیعی است. امیدوارم هر فردی که به این تیم می‌آید موفق باشد.

خلیلی درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: هیچ یک از بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا آسان نیست. تیم‌ها برنامه‌‌ریزی‌های خاصی برای موفقیت انجام می‌دهند. ما همیشه برابر عربستانی‌ها بیش از همه بازی‌ها دچار دردسر شده‌ایم.

وی افزود: الغرافه قطر و الشارجه امارات نمی‌آیند جلوی پرسپولیس زنگ تفریح باشند. همه بازی ها در آسیا دشوار است.
خلیلی تصریح کرد: امید پرسپولیس و ترس حریفان، بازی در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی است. همه می‌دانند در این ورزشگاه تیم های خارجی باید فکر باخت و یا مساوی باشند نه پیروزی.
وی یادآور شد: امیدوارم با نتیجه‌ بهتر در بازی‌های آینده بستری فراهم شود تا در لیگ قهرمانان ورزشگاه آزادی را مثل بازی با سپاهان در فصل گذشته پر از هوادار ببینم.
خلیلی درباره طلبش از فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه دو هفته پایانی است که در آلمان حضور دارم باید هزینه‌های درمانم را تسویه حساب کنم. با نایب رئیس فدراسیون فوتبال تماس گرفتم اما متاسفانه نتوانستم با او صحبت کنم به همین دلیل منتظر تماس تاج خواهم ماند تا این مشکل با درایت مسئولان فدراسیون حل شود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/10/22 و ساعت 6:31 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266454
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو