ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ محرومیت ابراهیم توره در بازی داربی دلیلی برای رساندن من به این م - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، زندگانی اسلام و ستون ایمان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

 مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محرومیت ابراهیم توره در بازی داربی دلیلی برای رساندن من به این مسابقه حساس نیست.

محسن خلیلی پیرامون حضورش در مسابقه‌ی داربی با توجه به محرومیت ابراهیم توره دیگر مهاجم پرسپولیس در این مسابقه اظهار کرد: نبودن این بازیکن در بازی حساس داربی هیچ ربطی به اینکه کادرفنی و یا خودم تلاش اضافه و غیرحرفه‌ای برای رسیدنم به بازی داربی انجام دهیم، ندارد. من تمریناتم را به طور منظور و حساب شده سپری می‌کنم و باور کنید هنوز مشخص نیست که چه زمانی امکان بازی کردنم در پرسپولیس فراهم می‌شود.

وی افزود: حتی خودم هم هیچ پیش‌بینی درباره‌ی رسیدنم به داربی یا حتی بازی‌های پس از آن نمی‌کنم و فقط باید تمرین کرد و روز به روز شرایط را سنجید.

وی درباره‌ی شرایط فنی پرسپولیس در روزهای پیش از داربی گفت: اوضاع خوب است و بچه‌ها با انگیزه و روحیه‌ی بالایی تمرین می‌کنند که امیدوارم این وضعیت تا مسابقه ادامه داشته باشد.

خلیلی درباره‌ی حضور وینگادا در پرسپولیس نیز گفت: می‌دانم که مربی بزرگی است اما، شناختم از او در همین حد است. باید حضورش را در پرسپولیس ببینیم و آن موقع می‌توان نظر درست‌تری داد. حتی من نمی‌دانم این مربی با چه سیستمی بازی می‌کند و به آن علاقه دارد

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 87/11/19 و ساعت 7:20 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267342
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو