ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ زارع: قطبی از کناره گیریام از تیم ملی راضی بود - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بهترینِ برادرانت، کسی است که تو را در پیروی از خدا یاری کند، از نافرمانی او بازدارد و به خشنود ساختن او فرمانت دهد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی بحث کناره گیری ام از تیم ملی را مطرح کردم قطبی راضی بود.

مازیار زارع درباره دلیل ترک اردوی تیم ملی اظهار داشت: فکر می کنم در این برهه از زمان تیم ملی نیازی به من نداشت و با این تصمیم راه را برای قطبی هموار کردم تا بتواند راحت تر باشد.
وی در پاسخ به این سئوال که چرا چنین فکری می کند عنوان کرد: به نظرم قطبی از این تصمیمی که گرفتم راضی بود. نمی خواهم اکنون در مورد این موضوع حرف بزنم. تیم ملی به آرامش نیاز دارد و بعد از صعود به جام جهانی حرف هایم را می زنم.
زارع در واکنش به این موضوع که چرا در اردو نماند تا خود را به مربیان تحمیل کند گفت: سه چهار سالی که به تیم ملی دعوت می شوم. برای ماندن در تیم ملی و بازی؛ مبارزه کرده ام اما این بار شرایط فرق می کرد. من بازیکن هستم و می دانم دور و اطرافم چه خبر است.
هافبک پرسپولیس یادآور شد: فکر می کنم بهترین تصمیم را گرفته ام. با قطبی هم حرف هایم را زدم. من امیدوارم تیم ملی موفق شود اما من نگفته ام جو تیم ملی در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.
زارع درباره خبرهای ضد ونقیضی که این روزها در مورد ادامه همکاری او با پرسپولیس زده می شود؛ تاکید کرد: نمی دانم این خبرها از کجا سرچشمه گرفته است. فقط این را می بینم که هنوز با بازیکنان خود برای تمدید قرارداد صحبت نکرده اند اما در حال مذاکره با بازیکنان جدید هستند.
این بازیکن خاطرنشان کرد: می خواهم باشگاه با من برای فصل بعد صحبت کند اما اینکه چه فکری دارند را نمی دانم


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 88/2/27 و ساعت 2:55 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267172
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو