ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ ایکوویچ: با اضافه شدن بازیکنان غایب قدرت بیشتری پیدا میکنیم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، دنیا را به کسی که دوست داردو کسی که دوست ندارد، می دهد؛ امّا دین را جز به کسی که دوست دارد، نمی دهد . پس خداوند به هرکه دین داده، دوستش داشته است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اضافه شدن رضایی و هوار ملا محمد که در دیدارهای اخیر حضور نداشتند، قدرت بیشتری پیدا می‌کنیم.

 تومیسلاو ایکوویچ درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: بعد از شکست مقابل استقلال اهواز حاشیه‌هایی در تیم ایجاد شد و باعث شد پرسپولیس وارد بحران شود. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا قبل از بازی با پاس دوباره به شرایط عادی بازگردیم.
وی افزود: در غیاب کرانچار برنامه‌هایی را که برای تمرین داده است، پیاده می‌کنم. از نحوه تمرینات راضی هستم و بازیکنان با شادابی در تمرینات حاضر می‌شوند. امیدوارم با آمدن کرانچار بتوانیم تیم را بهتر برای دیدار مقابل پاس آماده کنیم.
ایکوویچ ادامه داد: در چند روز اخیر فشار تمرینات را پایین آورده‌ایم، اما در روزهای آینده با افزایش فشار و تمرکز روی نقاط ضعف و قوت پاس تمرینات را ادامه می‌دهیم. امیدواریم با هماهنگی در روز جمعه بازی خوبی را مقابل پاس انجام دهیم.
مربی پرسپولیس با اشاره به اضافه شدن بازیکنان غایب تیم برای دیدار مقابل پاس عنوان کرد: با اضافه شدن شیث رضایی و هوار ملا محمد قدرت بیشتری پیدا می‌کنیم. تنها باید از نظر روحی و روانی در ورزشگاه آزادی بازیکنان را برای رویارویی با پاس آماده کنیم. بازی برابر پاس سختی‌های خاص خودش را دارد و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 88/9/22 و ساعت 7:42 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267000
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو