ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کاشانی: اعضای هیات مدیره پرسپولیس ابتدای سال 89 معرفی میشوند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
با همه دل، خدا را دوست بدارید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعضای هیات مدیره باشگاه را در ابتدای سال 1389 معرفی خواهیم کرد.


حبیب کاشانی در جلسه امروز رئیس سازمان تربیت بدنی با اصحاب رسانه اظهار داشت: حضور من و کفاشیان در جلساتی این گونه سئوالات را همیشه زیاد می‌کند. امسال سال خوبی برای همه ما بود و جا دارد ابتدا از اصحاب رسانه برای زحماتشان در سال 88 تشکر کنم.
وی در خصوص هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: 5 ماه و 13 روز است که با دستور سعید لو به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس انجام وظیفه می‌کنم. با جمع بندی‌های که انجام شده برای هیات مدیره، لیستی 15 نفر تهیه کردیم که در این بین نمایندگان مجلس برخی از تحصیل کرد‌ه‌ها و اقتصاددان‌ها و همچنین پیشکسوتان حضور دارند. در این بین تا به امروز 3 نفر از اعضاء با جمع بندی‌های لازم انتخاب شدند و با انتخاب 4 نفر دیگر افراد در ابتدای سال 1389 امیدواریم که هیات مدیره قدرتمند پرسپولیس را معرفی کنیم.

 


سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس یادآور شد:


در مدتی که در باشگاه پرسپولیس بودم متاسفانه در این باشگاه کارها تعریف نشده بود. سعید لو نیز مدتی در باشگاه پرسپولیس بود و می‌داند که برخی‌ فقط به دنبال این بودند که هر وقت فرصت داشتند در جلسات شرکت کرده و مصاحبه کنند و کارها را بر دوش یک نفر که مدیر عامل بود قرار دهند. اما می‌خواهیم با بستر و برنامه ریزی مناسب تمام کارها را تعریف شده انجام دهیم.
کاشانی خاطرنشان کرد: باید بگویم پس از مدت‌ها در سال 88 موفق شدیم با بودجه باشگاه پرسپولیس 6 آدمک تمرینی بخریم که هر کدام از آنها 500 هزار تومان قیمت داشت. قبلا مجبور بودیم از 6 بازیکن برای تمرینات ضربه کاشته خود استفاده کنیم. باید اعلام کنیم که باشگاه پرسپولیس نیاز به امکانات دارد و باید بستر لازم را آماده کنیم.
سپرست موقت باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص ورزشگاه اختصاصی برای قرمز پوشان تهرانی گفت: قرار است سال آینده با کمک شهرداری تهران برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی در نظر گرفته شود. کارهای اولیه انجام شده و امیدوارم عملی شود. متاسفانه وقتی خواستیم برای سال آینده ورزشگاه صنایع دفاع را اجاره کنیم به ما اعلام کردند که فقط برای تمرین 300 میلیون تومان باید بدهیم. این در شان یک باشگاه مردمی و بزرگ مثل پرسپولیس نیست که برای تمرین خود این پول را پرداخت کنند.
وی افزود: من امیدوارم با اضافه شدن بودجه ورزش کشور در روزهای آتی شاهد شکوفایی رشته‌های مختلف باشیم.
کاشانی ادامه داد: همه جای دنیا از شهرداری‌ها کمک می‌گیرند و ما هم امیدواریم با برنامه ریزی که داریم با کمک شهرداری تهران مشکلات پرسپولیس تهران را تا حدی برطرف کنیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/26 و ساعت 12:53 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 266970
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو