ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حسین عبدی: برای دفاع چند لایه پتروشیمی برنامه داریم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اساس عقل، پس از ایمان به خداوند ـ عزّوجلّ ـ، دوستی با مردم است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

پرسپولیس فقط به دو، سه بازیکن جدید نیاز دارد

 

حسین عبدی مربی پرسپولیس قبل از بازی با پتروشیمی درباره حریف امروز سرخ‌ها می‌گوید: «بازی‌های متعددی از آنها دیدم؛ پتروشیمی بازیکنان پرتلاشی دارد که فوتبال بسته‌ای را بازی می‌کند.


حسین عبدی مربی پرسپولیس قبل از بازی با پتروشیمی درباره حریف امروز سرخ‌ها می‌گوید: «بازی‌های متعددی از آنها دیدم؛ پتروشیمی بازیکنان پرتلاشی دارد که فوتبال بسته‌ای را بازی می‌کند. این کار را برای تیم ما سخت خواهد کرد اما پرسپولیس هم قطعا برای باز کردن دفاع چندلایه آنها برنامه دارد. بازی در تبریز برای هر تیمی دشوار خواهد بود و فکر می‌کنم آنجا باید با تیمی جنگنده و قدرتی بازی کنیم. امیدوارم به سبکی بازی کنند که تماشاچیان از دیدن مسابقه لذت برده و ما هم بتوانیم انتظارات هواداران‌مان را برآورده کنیم.»


مربی پرسپولیس محل گمانه‌زنی‌ها برای جدایی برخی بازیکنان از این تیم را تنها در روزنامه‌های ورزشی دانست و ضمن تکذیب آن، گفت:

 

 

 

«ما هیچ برنامه‌ای برای جدایی برخی بازیکنان از پرسپولیس نداریم. ما به دنبال حفظ استخوان‌بندی تیم برای فصل آینده هستیم. خانه‌تکانی در تیم‌های بزرگ در پایان هر فصل بزرگترین معضل آنهاست که نتیجه مطلوبی در پی ندارد. متاسفانه در ابتدای این فصل هم 15 یا 16 بازیکن تیم ما تغییر کردند. این کار به نفع تیم‌های بزرگ نیست چرا که ما باید تلاش کنیم شکل کلی تیم را حفظ کنیم و با جابجایی دو سه بازیکن برای فصل آتی آماده شویم.»


وی افزود: «این صحبت‌ها تنها در روزنامه‌های ورزشی مطرح شده و شایعاتی است که با توجه به نزدیکی پایان فصل و شروع فصل نقل و انتقالات بیان می‌شود. فعلا همه ما در باشگاه پرسپولیس مسوولانه مشغول انجام وظایف‌مان هستیم.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/27 و ساعت 2:43 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267050
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو