ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تصمیم جالب لیدرهای پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بنده خدای خویشتن را چهل روز برای خدا خالص نکرد، مگر آنکه چشمه های حکمت از دلش بر زبانش [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

با وجود اینکه پس از هفته سی و دوم و تساوی سپاهان مقابل ابومسلم در مشهد قهرمانی این تیم در لیگ برتر مسجل شد مسئولین سازمان لیگ اصرار دارند جشن قهرمانی آنها در مسابقه هفته پایانی و در تهران برگزار شود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس این درحالی است که سپاهانی ها در مشهد جشن قهرمانی گرفته و هفته گذشته هم بازیکنان این تیم پس از پیروزی مقابل پیکان در ورزشگاه فولاد شهر جشن و پایکوبی قهرمانی به راه انداختند. اما سپاهانی ها  که هنوز خاطره تلخ باخت در دقیقه 96 به پرسپولیس و از دست دادن قهرمانی لیگ هفتم را فراموش نکرده اند ، از فرصت پیش آمده استفاده کرده و تصمیم گرفتند در مقابل هواداران پرسپولیس جام قهرمانی لیگ نهم را بالای سر ببرند .

 

اما در این میان اتفاق جالبی رخ داده و لیدرهای باشگاه پرسپولیس طی یک حرکت ابتکاری تصمیم گرفته اند پس از پایان دقیقه 85 مسابقه ورزشگاه را خالی از تماشاگر کنند.

 

 

 

بر این اساس لیدرهای باشگاه تصمیم گرفته اند تمامی هواداران تیم را مجاب کنند که راس دقیقه ?? سکوهای ورزشگاه را ترک کرده تا پس از حمایت از تیم پرسپولیس در طول مسابقه ، جشن قهرمانی تیم سپاهان را با کمترین بیننده ، و احتمالا در حضور 400-500 هوادار این تیم در ورزشگاه آزادی مواجه کنند.

 

پس یادتون باشه کسانی که میرن ورزشگاه با لیدرها همکاری کنن


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/2/25 و ساعت 8:30 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267039
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو