ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ آخرین اخبار از نقل و انتقالات در روز دوشنبه / آشوبی در ذوب - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خدایا! به من بینش در دینت و فهم در حکمتت و فقه در دانشت عطا فرما . [امام زین العابدین علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 30

مروری داریم بر تمامی نقل و انتقالات تیم های لیگ برتر در روز دوشنبه به روایت مرجع خبری:


* فرزاد آشوبی به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیوست.


* میرهانی هاشمی مدافع تیم فوتبال مقاومت سپاسی پس از توافق با مسئولان باشگاه راه‌آهن شهرری امروز دوشنبه با عقد قرارداد دوساله به این تیم پیوست.



* فرشید کریمی، حسین پاشایی، ابوذر رحیمی، مجید باجلان، حامد نورمحمدی، ابراهیم کریمی و محمود آمنه هم قراردادشان را با راه‌آهن تمدید کردند.



* حمید هدایتی بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال پیکان و پاس تهران، امین متوسل‌زاده مهاجم تیم مقاومت سپاسی شیراز و ایمان رزاقی‌راد مهاجم تیم پیکان هم با عقد قرارداد رسمی به تیم فوتبال راه آهن پیوسته اند.

 



* عباس سالاری و میلاد فخرالدینی پس از توافق با مسئولان باشگاه مس کرمان قراردادشان را با تیم فوتبال این باشگاه به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

 



* مهدی رجب زاده مهاجم فصل پیش تیم فوتبال مس کرمان با عقد قرارداد داخلی به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیوست



* حسین ماهینی از استقلال اهواز، سیدجلال رافخایی از ملوان و امید ابوالحسنی از پاس همدان پیش از رجب زاده با تیم ذوب آهن اصفهان قرارداد امضا کردند.



* محمدرضا خلعتبری، قاسم حدادی‌‎فر، ایگور کاسترو، اسماعیل فرهادی، علی احمدی، شهاب گردان نیز قبل از این قراردادشان را با تیم فوتبال ذوب آهن تمدید کردند



* "ادر لوسیانو ادینهو" مهاجم برزیلی تیم فوتبال مس کرمان پس از توافق نهایی با مسئولان این باشگاه، قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد و یکشنبه هم این قرارداد در هیئت فوتبال کرمان به ثبت رسید.



* ارشاد یوسفی از تیم صبای قم و نبی الله باقری‌ها از تیم پرسپولیس با مس کرمان قرارداد بستند. ضمن اینکه حمید سیفی، فرزاد حسین خانی، قاسم دهنوی و فراز فاطمی هم قراردادشان را با تیم مس تمدید کردند



* امیر قلعه‌نویی قراردادش را با تیم فوتبال سپاهان ثبت کرد


* بهادر عبدی که چندی قبل با تیم فولاد خوزستان به توافق رسیده و با این تیم قرارداد داخلی امضا کرده بود امروز با توافق با راه آهن در هیات فوتبال تهران حاضر شد و قرارداد 2 ساله‌ ای با این تیم امضا کرد.



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/3/24 و ساعت 7:7 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 49
مجموع بازدیدها: 266878
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو