ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دو خبر کوتاه از نقل و انتقالات / هوار باز هم بد قول شد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکس چیزی را دوست بدارد، از آنْ بسیاریاد می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 30

برای ماندن در پرسپولیس، میثم بائو دیگر هیچ فرصتی ندارد و تنها ارتباط این روزهایش با باشگاه هم به خاطر طلبی است که دارد.


باشگاه باید برای تسویه حساب 70 میلیون تومان به بائو بپردازد که از این مبلغ، 20 میلیونش را تخفیف گرفته و برای پرداخت 50 تای باقیمانده هم امروز را وعده داده است. با پرداخت این 50 میلیون، برگه تسویه حساب میثم بائو هم امروز صادر می‌شود و او برای ثبت قرارداد خود با تیم آینده‌اش، دیگر مشکلی نخواهد داشت.


هوار باز هم پرسپولیس را قال گذاشت


 

داستان پرسپولیس و هوار با همان بدقولی‌های همیشگی بازیکن عراقی پیش می‌رود و شانس او برای ماندن در تیم سرخپوش پایتخت را به حداقل می‌رساند.

برای نشستن پای میز مذاکره و شنیدن شرط و شروط جدید باشگاه برای تمدید قرارداد، هوار ملامحمد قول داده بود که تا دوشنبه خودش را به تهران برساند.

حالا از وعده او 2 روز گذشته و هوار مثل هر بار بازگشت‌اش از سفر، باز پرسپولیس را قال گذاشته. این نیامدن البته برای مدیران باشگاه که تمایلی به حفظ هوار ملامحمد نداشتند و تنها به خواست دایی حاضر به مذاکره شده بودند، بهترین اتفاق ممکن بوده و حالا آنها می‌توانند به همین بهانه برای همیشه قید هوار را بزنند و در میان خارجی‌ها، دنبال جایگزین برای او باشند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/3/27 و ساعت 11:51 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 49
مجموع بازدیدها: 266852
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو