ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ محمد منصورى: بعد از پرسپولیس، نگاهم به پیراهن تیم ملى هم دوخته ش - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
افسردگی، برادری را تباه می کند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

در تماسى که با پرسپولیسى ها در آلمان داشتیم همگى آنها با روحیه و انگیزه بالایى از کسب موفقیت با ارتش سرخ در هر سه جام مى گویند.

محمد منصورى در گفتگویی با همکارمان به سوالات ما پاسخ داد..


• از شرایط تیم در اردوى آلمان صحبت مى کنى؟
- خوشبختانه همه چیز خوب پیش مى رود و برنامه هایمان همانطور که پیش بینى مى شد در جریان است. درست است که فشار زیادى بر تیم وارد شده اما همه ما مصمم هستیم تمام فشارها و مشکلات را تحمل کنیم تا بتوانیم تیمى کاملاً آماده بسازیم. تیمى که بتواند در فصل پرکارى که پیش روى دارد کاملاً موفق عمل کند.


• در حال حاضر تیم به چند درصد از آمادگى اش رسیده؟
- به اعتقاد من در هر ?اردویى که داشتیم، برنامه هایمان همانطور که پیش بینى مى کردیم، پیش مى رود به لحاظ بدنى و آمادگى جسمانى تقریباً تمام کارمان صددرصد تمام شده و تک تک بچه ها در شرایط ایده آلى به سر مى برند در مورد کارهاى تاکتیکى هم تقریباً بالاى ?? درصد آمادگى داریم و با توجه به اینکه تا شروع فصل یکى دو هفته فرصت داریم، رسیدن به آمادگى صد در صد چندان دور از ذهن نیست.

 


• از تغییرات و نفراتى که به تیم ملحق شده اند، مى گویى؟
- تیم ما امسال در یارگیرى خوب عمل کرده و توانسته مهره هاى قابل قبولى را به خدمت بگیرد ضمن اینکه نفرات ما که از فصل قبل در پرسپولیس هستند نیز امتحان خود را به کادر فنى پس داده اند.
در مجموع فکر مى کنم تیم خوب و یکدستى را ساخته ایم. تیمى که از اولین بازى اش در تلاش است که با قدرت کار خود را آغاز کند و با پیروزى درگامهاى اول، کار را براى ادامه فصل راحت تر نماید.


• نقش کادر فنى را در تحقق این مساله چقدر مى دانى؟

- کادر فنى ما مجموعه اى از بهترین  ها هستند. على دایى چه در عرصه بازى و چه در زمینه مربیگرى توانایى هاى خود را به همه ثابت کرده و اینکه او از جنس پرسپولیس است و تمامى نفراتش را به خوبى مى شناسد مى تواند پوئن مثبت و فوق العاده اى براى ما باشد. حضور شخص على دایى براى هر تیمى یک نکته و پوئن کاملاً مثبت است و امیدوارم بتوانیم از این مساله در کنار سایر فاکتورهاى خوبى که داریم، نهایت استفاده را ببریم.


• براى خودت در این فصل چه برنامه اى دارى؟

- من هم مثل بقیه بچه ها به اندازه کافى انگیزه دارم. خوشبختانه از نظر بدنى و جسمانى کاملاً آماده ام و به لحاظ روحى و روانى هم در شرایط خوبى به سر مى برم. من براى این فصل حسابى انگیزه دارم و به همه ثابت مى کنم مى توانم مهره موثرى براى پرسپولیس باشم. به دلم افتاده این فصل، فصل من است، اینقدر انگیزه دارم و این توان را در خودم مى بینم که حتى فراتر از پرسپولیس فکر کنم و با نمایش و عملکرد خوبم این شانس را به دست آورم که به تیم ملى هم دعوت شوم.



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/4/17 و ساعت 10:14 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 70
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267325
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو