ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حاشیه های اردوی آلمان (10) / رضایت دایى از آرفى بازدید - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و به کسى که از او مشکلى را پرسید فرمود : ] براى دانستن بپرس نه براى آزار دادن که نادان آموزنده همانند داناست و داناى برون از راه انصاف ، همانند نادان پر چون و چراست . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

تمرین اعضاى تیم پرسپولیس دیروز ساعت ? و ?? دقیقه به وقت آلمان انجام شد. این تمرین حدودا یک ساعت به طول انجامید، همچنین ? ساعت بعد از آن هم سرخپوشان به سالن بدنسازى رفته و به کار با وزنه  پرداختند.


مصدومیت جزئى

در جریان تمرین غلامرضا رضایى با مصدومیت جزئى مواجه نشد که بلافاصله این آسیب دیدگى برطرف شد و همراه با تیم به تمرین پرداخت.


رضایت دایى از آرفى

على دایى از بازیکنان خارجى تیمش نهایت رضایت را داشت. آرفى هم در بازى روز گذشته مقابل دورتموند و هم در تمرینات خوب ظاهر شد که همین مساله سبب شد تا دایى از وى راضى باشد.


تذکر دایى به مدافعان

در بازى سرخپوشان مقابل منتخب دورتموند، دروازه  پرسپولیس یک بار باز شد و دلیل آن هم غفلت مدافعان بود.



به همین دلیل دایى در تمرین دیروز این نکته را متذکر شد و از مدافعان تیم خواست روى این موضوع دقت بیشترى داشته باشند. در ضمن آرفى، نوروزى، نورمحمدى و نورى از بازیکنانى بودند که در این دیدار گلزنى کردند.


زارعى و الهایى جدا تمرین کردند

مهدى شیرى همچنان با تیم تمرین مى کند اما هنوز نتوانسته است که دایى را راضى کند و علت غیبت خود را توجیه کند. مجتبى زارعى و مهدى الهایى که دچار مصدومیت شده بودند به صورت جدا از تیم تمرین کردند.


گرما


جو گرما در آلمان بسیار زیاده بود و باعث شد که پرسپولیسى  ها به سختى و با نارضایتى تمرین کنند.
دایى از دروازه بانان راضى بود

عملکرد دروازه بانان تیم سبب رضایت دایى شد طورى که باعث شد خیال دایى از بابت دروازه  راحت باشد.


بعد از اولتیماتوم فدراسیون فوتبال در ارتباط با ملى پوشان، مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند تا براى بازیکنان ملى پوش خود به موقع بلیت تهیه کرده تا زودتر به ایران باز گردند و به تیم ملحق شوند.


تمرین امروز

تمرین امروز تیم پرسپولیس سبک انجام مى شود، در ضمن سومین دیدار تدارکاتى این تیم هم مقابل ویدینگ هوفن آلمان انجام مى شود. روز جمعه تمرین سبک براى سرخپوشان در نظر گرفته است که این تمرین در کمپ کایزراى آلمان انجام مى شود. در ضمن سرخپوشان روز شنبه به ایران  باز مى گردند.اولین تمرین این تیم هم در شرکت واحد روز دوشنبه است



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/4/17 و ساعت 10:14 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266617
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو