ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ نورى: هدف همه ما در پرسپولیس قهرمانى است - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و فرمود : ] آن که زمام خود را به دست سستى سپارد ، حقوق را خوار دارد ، و آن که سخن چین را پیروى کند ، دوست را از دست بدهد . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

در ادامه گفت وگوى ویژه اى که با سرخپوشان داشتیم، این بار سراغ محمد نورى رفتیم و از او خواستیم از شرایط و آینده پرسپولیس برایمان صحبت کند. مصاحبه با وى را بخوانید:


• از شرایط و وضعیت تیم بگو.
- خوشبختانه شرایطمان خوب است و روز به روز بهتر هم مى شود. بعد از اردوهایى که داشتیم و فصل بدنسازى که در اردبیل و آلمان پشت سر گذاشتیم، ادامه برنامه هایمان را در تهران پى گیرى مى کنیم و امیدوار هستیم در یک شرایط ایده آل و خوب، آماده شروع لیگ شویم.


• شمارش معکوس براى شروع فصل آغاز شده، فکر مى کنى با شروع فصل یک پرسپولیس آماده را شاهد خواهیم بود؟
- انشاء الله همین طور است که مى گویید. خوشبختانه پس از اردوهاى مفیدى که در برنامه داشتیم نزدیک ،?? ?? درصد آمادگى را به دست آورده ایم و با توجه به چند بازى دوستانه و در لابه لاى آن برنامه هاى تمرینى که داریم همه چیز به حد ایده آل خواهد رسید.

 


 من به شما قول مى دهم، قبل از بازى با تراکتور ، بتوانیم به مرز آمادگى صددرصد هم برسیم.


• با در نظر گرفتن این مساله که جزو یاران جدید تیم هستى، فضا را براى شروع کار چطور مى بینى؟
- بازیکنان پرسپولیس اکثراً از دوستانم هستند و از این نظر هیچ مشکلى وجود ندارد. در مورد آقاى دایى هم باید بگویم من سابقه کار با او را دارم و این مساله به من کمک بسیارى مى کند. چون هم من مى دانم ایشان از من چه چیزهایى مى خواهد و هم خود على آقا، من و توانایى هایم را مى شناسد. با توجه به این مساله باید بگویم شرایط در مورد من که خوب است.


• فضاى غیر فوتبالى تیم چطور؟
- همه ما با هم دوست هستیم و در کنار این رفاقت ها، رقابت خوب و سالمى در تیم وجود دارد. مطمئناً هر کس بهتر باشد و بیشتر تلاش کند، این شانس را به دست مى آورد که در ترکیب اصلى باشد و با عملکرد خوب خود، نتیجه دلخواه را براى تیم رقم بزنیم.


• نوبتى هم باشد نوبت تیم ملى است. دوست دارى در این مورد صحبت کنى؟
- در خدمتتان هستم. سوالى باشد، جواب مى دهم.


• چرا از تیم ملى خط خوردى؟ آیا این مساله دلیل فنى داشت؟
- نمى دانم چه جوابى بدهم! یعنى اینکه دلیل این مساله را نمى دانم خدا را شکر از نظر بدنى، و روحى هیچ مشکلى ندارم و در این مدت هم خیلى خوب تمرین کردم و آمادگى مطلوب را هم داشته و دارم اما با نظر کادر فنى، از تیم ملى خط خوردم!


• به نظر مى رسد به خاطر این مساله روحیه ات را از دست نداده اى؟
- چرا باید روحیه ام را از دست بدهم؟ اتفاقاً انگیزه بیشتر شده ومى خواهم ثابت کنم که حقم این نبود. در این برهه کادر فنى تیم ملى نام مرا خط زد اما دلیل ندارد که فرصت دوباره اى را به دست نیاورم. به امید خدا در پرسپولیس و در ترکیب این تیم آنقدر خوب کار مى کنم که دوباره به تیم ملى دعوت شوم.


• دوباره برویم سراغ وضعیت باشگاهى در شرایطى که اکثر تیمها قصد دارند در شروع لیگ کار خود را آغاز کنند به نظرت کدام تیمها امسال نامشان در صف مدعیان قرار مى گیرد؟
- با توجه به خریدها و شرایط فنى که از تیم ها اطلاع دارم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن مدعیان هستند. البته نام استیل آذین را هم باید به این لیست اضافه کنیم.


• مدعى اصلى چطور؟
- همیشه در شروع فصل هم پرسپولیسى ها از قهرمانى صحبت مى کنند هم استقلال. به نظرم شرایط خاص و هواداران ویژه این ? تیم باعث شود نام این ? تیم جزو مدعیان اصلى شود. مساله اى که همیشه باعث مى شود تنور لیگ، داغ و فصل جذاب شود.


• در این بین به عنوان یک پرسپولیسى چه قول ویژه اى به هواداران پرسپولیس مى دهى؟
- آینده دست خداست و خیلى سخت است اگر بخواهیم از حالا در مورد سرنوشت پرسپولیس در پایان فصل صحبت کنیم اما مطمئن باشید هدف اصلى همه ما در جمع پرسپولیسى ها، قهرمانى است. هم در لیگ و هم در جام حذفى. البته نباید فراموش کرد حضومان در آسیا، این شانس را نصیب ما کرده که در این جام هم شانسمان را امتحان کنیم.انشاء الله با هدف گذاریها و برنامه ریزى هایى که در دستور کار ما قرار داده شده ، رسیدن به هر ? هدف هم براى پرسپولیس دور از ذهن نیست.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/4/27 و ساعت 1:23 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 127
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266639
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو