ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ پرسپولیس- راه آهن در سی و پنجمین رویارویی - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بخشندگی، [بذر] دوستی را [در دل ها [می کارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

در 34 بازی گذشته راه آهن 6 برد و پرسپولیس نیز 18 برد بدست اورده اند و 10 بازی نیز با تساوی خاتمه یافته است.

 

در اخرین بازی هفته پنجم لیگ برتر فردا شب در ورزشگاه آزادی تیمهای پرسپولیس و راه اهن به مصاف هم می روند. دو تیم باسابقه فوتبال ایران تاکنون 34 بار در رقابتهای رسمی باهم روبرو شده اند و دیدار فردا شب که به میزبانی راه اهن انجام می شود، سی و پنجمین جدال دو تیم در تاریخ است.

 

دو تیم اولین بار در 27 تیر 1347 و در جریان جام حذفی تهران به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با درخشش ناظم گنجاپور موفق شد 4-1 حریف را شکست دهد. در 34 بازی گذشته راه آهن 6 برد و پرسپولیس نیز 18 برد بدست اورده اند و 10 بازی نیز با تساوی خاتمه یافته است.

 

 

 

راه آهن 20 گل به ثمر رسانده و 53 گل نیز دریافت کرده است. بهترین برد پرسپولیس پیروزی 8-1 مقابل این تیم در سال 63 در جام باشگاههای تهران حاصل شده است.

 

اما دو تیم در لیگ تخت جمشید و لیگ برتر 18 بار باهم دیدار کرده اند که پرسپولیس 8 بار و راه آهن نیز 3 بار برده است. اما در لیگ برتر ، این بازی یازدهمین رویارویی دو تیم محسوب می شود و در 10 بازی قبلی لیگ برتر، پرسپولیس 4 برد و راه آهن نیز 2 برد کسب کرده اند.

 

در دو فصل اخیر راه آهن موفق به شکست سرخپوشان نشده است. فصل گذشته بازی رفت دو تیم به تساوی 2-2 انجامید که در آن بازی وسلی مهاجم برزیلی سرخپوشان در آخرین ثانیه های بازی گل تساوی را زد. در بازی برگشت نیز پرسپولیس با تک گل محسن خلیلی موفق به شکست حریف شد که مهدی تارتار سرمربی آن بود.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/5/27 و ساعت 5:7 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266586
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو