ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کریمی هم به دایی نگاه کند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آن سنگ لغزنده ای که گامهای دانشمندان بر آن استوار نمی ماند، آز است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

خبرهای موثق دریافتی حاکی است علی کریمی هم تمایل زیادی دارد به پرسپولیس بازگردد. تنها مشکل جادوگر کینه ایست که از علی دایی به دل گرفته.

 

 به نقل از روزنامه پرسپولیس؛ خبرهایی از ابراز تمایل علی کریمی به پیوستن به گوش می رسد. این ابراز تمایل هرگز رسانه ای نشده و تلاش زیادی هم از طرف نزدیکان و اطرافیان کریمی صورت نگرفت تا این تمایل رسانه ای شود. اما خبرهای موثق دریافتی ما حاکیست علی کریمی به شدت علاقه مند است سرخپوش شود.

 

بازیکنی که ادامه حضورش در استیل آذین را منوط به احراج آجورلو می داند، به فکر افتاده است تا با استفاده از نام پرسپولیس مسئولان استیل آذین را مجاب کند به خواسته هایش تن بدهند. علی دایی هم به رغم تمام موضع گیری های خصمانه ای که کریمی علیه او داشت در این وانفسا، به حمایت از همبازی سابقش پرداخت.

 

 

ای کاش علی کریمی یک دفتر 100 برگ از لوازم تحریری می خرید و نام تمام کسانی که در این شرایط سخت حمایتش کردند یادداشت می کرد. از بزرگ تا کوچک، شاید حداقل یادش بماند امروز چه کسانی با حمایت از او پشتش را خالی نکردند. بله؛ هواداران پرسپولیس و علی دایی.

 

شاید این دفتر به کریمی کمک کند تا در چند سال آینده فوتبالش برای آن ها رگ گردن کلفت نکرده و با مصاحبه ای آتشین علیه پرسپولیس و هوادارانش موضع گیری نکند. ای کاش علی کریمی از دایی درس می گرفت...!

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 3:42 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267190
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو