ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی : رزومه و آمادگی زلتان هردو برای من مهم است - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
رأی [درست] جز هنگام خشم پنهاننمی ماند . [امام حسن علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

 علی دایی بعد از ظهر امروز جلسه ای با حبیب کاشانی در محل باشگاه پرسپولیس داشت. جلسه ای که قرار است به طور هفتگی پیرامون مسائل مربوط به تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شود.


 به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس در حاشیه این جلسه گفت و گویی با سرمربی تیم پرسپولیس راجع به موضوع این جلسه انجام شد که مرور می کنید:

علت برگزاری این جلسه چه بود؟ و در آن درباره چه موضوعاتی بحث شد؟


این جلسه بسیار مفید بود و ما بعد از بازی با پاس به این نتیجه رسیدیم که هفته یک مرتبه دور هم جمع شویم و راجع به مسایل تیم و مشکلات احتمالی گفت و گو کرده تا بتوانیم امور تیم را به نحو احسن انجام دهیم. جلسه امروز اولین این جلسات بود.

 

خوشبختانه در باشگاه پرسپولیس ما از همکاری صمیمانه مدیریت تیم بهره می بریم که باعث پیشرفت این تیم خواهد شد.در باشگاه پرسپولیس هر کس وظیفه خود را به خوبی می داند و برای انجام آن با جدیت تلاش می کند. وجود چنین جلساتی کمک می کند با هم اندیشی در مسیر حل مشکلات تیم، قهرمانی و سربلندی پرسپولیس حرکت کنیم.



این روزها سعی شده با انجام برداشت های خاص از برخی مصاحبه ها برای پرسپولیس حواشی درست کنند. آیا واقعا اختلافی وجود دارد؟

اصلا و ابدا، من از روز اول هم رابطه خوبی با آقای کاشانی داشتم و تا امروز هم این روابط روز به روز بهتر و حسنه تر شده است. بعضی ها دوست دارند با انجام شیطنت هایی باعث بروز اختلاف شوند.



شهرداری تبریز این فصل تیم بی پروایی بوده است که این واقعیت را آمار گل های خورده و زده این تیم نشان می دهد. نظرتان درباره بازی با این تیم چیست؟

بازی در تبریز همیشه سخت است و شهرداری هم می خواهد از فرصت بازی خانگی به خوبی سود برد و مطمئنا با تمام قوا برای کسب امتیاز روبروی ما قرار می گیرد. ما نیز در بازی قبلی دو امتیاز از دست داده ایم در نتیجه برای کسب سه امتیاز به تبریز می رویم.



از بازیکنی که برای تست آمده چه خبر؟

قرار است این بازیکن اسلواک از فردا به تمرین اضافه شود و تا روز چهارشنبه او را محک خواهیم زد. اگر از شرایط خوبی برخوردار بود در مورد جذب او تصمیم می گیریم. این بازیکن رزومه بسیار خوبی دارد اما برای ما ملاک شرایط حال است و باید از آمادگی خوبی برخوردار باشد در فاصله تعطیلات نیز یک بازیکن دیگر برای تست به تیم اضافه می شود. از نظر من بازیکن باید سر تمرین حاضر شود و از نزذیک آمادگی و کیفیت خود را نشان دهد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/6/23 و ساعت 1:4 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267006
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو