ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ قطبی: کینه ای از شیث رضایی ندارم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ای هشام! خداوند، پیامبران و فرستادگان خود را به سوی بندگانش بر نینگیخته، جز برای آنکه از او (معرفت) فراگیرند، پس هر که نیکتر رو آورد، معرفت بیشتری برد . [امام کاظم علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

کسانی را دعوت خواهم کرد که به تیم ما کمک کنند و در تصمیم‌هایم برای دعوت از بازیکنان ضمن در نظر گرفتن مسائل فنی ویژگی‌های اخلاقی، رفتاری و نظم و انضباط بازیکنان را هم اهمیت می‌دهم.

 

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم دعوت شدن شیث رضایی و این که آیا شما با او مشکل دارید، گفت: «هیچ کینه‌ای از هیچ بازیکنی از جمله شیث رضایی در دل ندارم. تاکنون هم نشان داده‌ام که بدون در نظر گرفتن یک سری از مسائل حاشیه‌ای هر بازیکنی که کیفیت لازم را داشته باشد به تیم ملی دعوت می‌کنم.»

 

«عکس‌العمل بازیکنان برای من در قبال برد و باخت تیم، نیمکت‌نشینی، سکونشینی، حضور نداشتن در ترکیب اصلی و سایر مسائل زندگی‌شان اهمیت زیادی دارد.»

 

 

او ادامه می دهد: «هر وقت احساس کنم شیث رضایی می‌تواند با تمامی این شرایط به تیم ملی کمک کند او را دعوت خواهم کرد. هرچند در پستی که او بازی می‌کند بازیکنان خوبی داریم و دلیلی نمی‌بینم بازیکن جدیدی را به تیم دعوت کنم».


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/6/30 و ساعت 10:42 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266499
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو