ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ باشگاه استیل آذین منحل می شود - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر که خود رأى گردید به هلاکت رسید ، و هر که با مردمان رأى بر انداخت خود را در خرد آنان شریک ساخت . [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

عیسی رضایی  اظهار داشت: در حالی هدف مالک باشگاه استیل آذین از تأسیس و تزریق منابع مالی قابل توجه ایجاد روحیه نشاط بین جوانان بود که به دنبال کسب نتایج ضعیف، واگذاری یا انحلال این باشگاه در دستور کار مالک آن قرار گرفت.

 

 

بار کج به مقصد نرسید!


وی ادامه داد: ابتدا مقرر بود این باشگاه بعد از مدتی بتواند خود را اداره کند، اما در قبال شرایط حاکم بر فوتبال که قیمت بازیکنان و هزینه‌ها را به شدت افزایش داده است، همچنین شرایط اقتصادی فعلی منجر شده که برخی بازیکنان این باشگاه در برابر دریافت مبالغ قابل توجه در زمین راه بروند به همین دلیل به مالک باشگاه استیل آذین پیشنهاد انحلال یا واگذاری داده شد تا سرمایه صرف شده در این باشگاه در بخش دیگری به کار گرفته شود.


رضایی افزود: برخی می‌گویند مالک باشگاه استیل آذین به دنبال شهرت بود که حاضر به راه‌اندازی این باشگاه و صرف هزینه‌های کلان شده است، اما چنین مسئله‌ای به هیچ وجه درست نیست چرا که وی با سختی منابع مالی لازم را تهیه کرده و انگیزه و دلیلی برای کسب شهرت ندارد، از سوی دیگر هر کس که به دنبال شهرت است می‌تواند با باشگاه‌داری استیل آذین به این هدف برسد.


رضایی با بیان اینکه هزینه 5 ساله برخی تیم‌ها معادل هزینه یک بازیکن استیل آذین است،تأکید کرد: با این شرایط، باشگاه‌داری با عقل و منطق سازگار نبوده و بر همین اساس قرار شده این باشگاه در تهران واگذار و هبه شود و یا اینکه در صورت تمایل به یکی از شهرستان‌ها واگذار شود. رضایی در پایان گفت: واگذاری یا انحلال شرکت استیل آذین جدی است و این اتفاق رخ خواهد دهد.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(16496, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/7/30 و ساعت 2:46 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 267145
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو