ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ پرسپولیس و شاهین پنالتی طلبکار شدند، استقلال بازهم بدهکار! - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
طابع ـ مهر زننده بر دلها ـ به پایه ای از پایه های عرش آویخته است، پس هرگاه حرمتی شکسته شد و خطایی جاری گشت [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

در هفته پانزدهم لیگ برتر 7 بازی برگزار شد که داوری های این هفته نیز جنجالی و بحث برانگیز شد.

 

پرسپولیس در کرمان به مس باخت و طبق معمول با اشتباه داوری امتیاز از دست داد .  در مسابقه این دو تیم  در حالی که ممبینی داور بازی خطای پنالتی پیروز قربانی روی هادی نوروزی را در دقیقه 94 نگرفت، اما در برنامه 90 مشخص شد که این خطای پنالتی صحیح بوده و چه بسا پرسپولیس با گل کردن این پنالتی می توانست حداقل یک امتیاز از کرمان بگیرد. ممبینی داور این بازی در نهایت متقاعد شد که این ضربه پنالتی را نگرفته است.



اما دیگر بازی جنجالی هفته استقلال و شاهین بود که فنایی کارشناس داوری برنامه 90 پنالتی اول استقلال را تایید نکرد و برخورد کرمی با روانخواه را پنالتی تشخیص نداد.

 

 

 

همچنین خطای کف پای فیلیپ دی سوزا در محوطه جریمه استقلال پنالتی تشخیص داده شد که اگر این پنالتی برای شاهین به ثمر می رسید بازی به تساوی 1-1 می رسید و احتمالا روند بازی شکل دیگری به خود می گرفت.

 

البته فنایی پنالتی دوم استقلال روی فرهاد مجیدی را تایید کرد و به نظر می رسید که خطا در محوطه جریمه انجام شده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/25 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267323
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو