ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اخبار کوتاه و چندخطی از پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سخاوت بى خواستن بخشیدن است ، و آنچه به خواهش بخشند یا از شرم است و یا از بیم سخن زشت شنیدن . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

آخرین رویدادهای باشگاه پرسپولیس را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری پرسپولیس :

 

* اسپانسر لیگ قهرمانان قطعی شد


 

پرسپولیس از مدت‌ها پیش در پی این بود تا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا یک اسپانسر مجزا بگیرد. گفته می‌شود از مدتی قبل مذاکره با دو سه شرکت داخلی و خارجی آغاز شده و مسوولان باشگاه با یک شرکت داخلی به توافق رسیده‌اند که این موضوع طی امروز و فردا قطعی می‌شود. ظاهراً قرار است در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا علاوه بر درج اسپانسرهای ثابت، نام این اسپانسر روی پیراهن‌های پرسپولیس درج شود. هنوز از مبلغ و جزییات قرارداد با این اسپانسر جدید خبری اعلام نشده است.

 

*تعطیلی تمرین پرسپولیس در روز عاشورا

 

 

برنامه تمرین‌های پرسپولیس تا قبل از بازی با صبای قم که یکشنبه آینده انجام می‌شود مشخص شده است. پرسپولیسی‌ها امروز صبح و بعدازظهر رأس ساعت 11:15 تمرین می‌کنند. سرخپوشان طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در دو نوبت صبح تمرین می‌کنند اما پنج‌شنبه به مناسبت عاشورای حسینی تمرین تعطیل است. طی روزهای جمعه و شنبه هم شاگردان علی دایی رأس ساعت 14:30 و پشت درهای بسته تمرین خواهند کرد.

 

* خوردبین قهر با دایی را تکذیب کرد

 

محمود خوردبین دیروز بعد از 5 روز غیبت در تمرین‌های پرسپولیس شرکت کرد. عده‌ای که از جریان غیبت سرپرست پرسپولیس در بازی قبلی بی‌اطلاع بودند نوشتند وی با دایی دچار مشکل شده و چون از سرمربی پرسپولیس ناراحت است در این مسابقه شرکت نکرده. خوردبین اما با رد تمام این شایعات می‌گوید: «ما جمعه به تهران برگشتیم. در مدت اقامت‌مان در کوالالامپور در کلاس‌ها و سمینار AFC شرکت می‌کردیم. کلاس‌های ما از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر انجام می‌شد. حتی ما به مراسم قرعه‌کشی هم نرسیدیم. نمی‌دانیم این حاشیه‌ها را چه کسانی درست کرده‌اند. ما هنوز به تهران نرسیده بودیم که این حاشیه‌ها برای ما درست شد.»

 

* شیری، عسگری و فشنگچی در خطر محرومیت

 

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد برای اینکه مشخص شود کدام یک از بازیکنان این تیم در آستانه محرومیت قرار دارند از سازمان لیگ استعلام بگیرد. ظاهراً پرسپولیسی‌ها نمی‌دانند مجتبی شیری، حسین بادامکی، امیرحسین فشنگچی و حمیدرضا علی‌عسگری چند کارت زرد دریافت کرده‌اند اما بنا بر آمار 3 بازیکن از این جمع یعنی فشنگچی، علی عسگری و شیری دو اخطاره‌اند و با دریافت کارت زرد مقابل صبا بازی سایپا را از دست می‌دهند.

 

* درخشان: پرسپولیس از نظر فوتبالی چیزی کم ندارد

 

حمید درخشان که طی سال‌های گذشته درباره تیم محبوبش پرسپولیس با سیاست و زیرکی صحبت کرده بعد از بازی با استقلال اعلام کرد این تیم یعنی پرسپولیس مشکل فنی ندارد.
درخشان گفته: «این تیم دچار بحران شده ولی با درایتی که از مسوولان و کادر فنی سراغ دارم، یقیناً حبیب کاشانی توانایی خروج از این بحران را دارا است وگرنه پرسپولیس از نظر فنی و فوتبالی چیزی کم ندارد و مطمئناً به شرایط ایده‌آل خود در نیم فصل دوم می‌رسد.

 

* گزارش مصدومان پرسپولیس

 

پرسپولیس مصدومان زیادی دارد که اوضاع برخی از آنها حاد نیست. سامان آقازمانی هنوز از ناحیه مچ و زانو ناراحت است و همزمان با تمرین فیزیوتراپی می‌کند. مصدومیت همسترینگ مجتبی شیری اما حاد نیست و او به کارش ادامه می‌دهد. علیرضا نورمحمدی از مصدومیت مچ و زانو رنج می‌برد و مثل نوروزی با چسب ضد درد تمرین می‌کند. سپهر حیدری و غلامرضا رضایی هم که دیروز 70 دقیقه اختصاصی کار کردند فعلاً تحت مداوا هستند. وضعیت سکوبرت مالیایی اما از همه بدتر است چرا که او قادر به تمرین روی زمین چمن نیست و فقط فیزیوتراپی می‌کند.

 

* دستیار خارجی نه، بازیکن خارجی می‌آید

 

دیروز شایعه حضور درخواست جذب دستیار خارجی برای علی دایی از سوی یکی از مسوولان باشگاه تکذیب شد. این مقام مسوول در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد از آنجایی که رقم قرارداد دایی و عبدی بالا است باشگاه قادر به در اختیار گرفتن دستیار خارجی نیست. همچنین صحبت از جذب بازیکن خارجی هم مطرح است که گفته شده در روزهای اول دی ماه قطعاً جذب می‌شود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/9/22 و ساعت 5:39 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266496
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو