ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ شیث رضایی: به نظر دایی احترام میگذارم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، دوست دارد که بنده اش درباره گناه بزرگ از او [بخشش] بخواهد، و بنده ای را که گناه کوچک راسبُک شمارد، دشمن می دارد . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

شیث رضایی بار دیگر به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس فراخوانده شده است. او در نشست دوشنبه این کمیته باید توضیح دهد که چرا در بازی با صبا قم بازوبند کاپیتانی را نه بر بازو که بر مچ خود بسته بود.


شیث رضایی توضیح می دهد که ممکن است نتواند در نشست کمیته انضباطی شرکت کند:« این نشست وسط تعطیلات ماست و شاید نتوانم برسم. البته به مسئولان باشگاه زنگ می زنم و از آنها می خواهم اگر امکانش هست جلسه را عقب بیندازند.»

 

کاپیتان پرسپولیس در بازی پنجشنبه مقابل سایپا حتی اجازه نشستن روی نیمکت را پیدا نکرد‏ تا مشخص شود که دوباره مورد غضب علی دایی قرار گرفته است.

 

 

خودش البته می گوید با تصمیم سرمربی مشکلی ندارد:« به هر حال من به نظر علی‌دایی احترام می‌گذارم و فعلا دوست ندارم در این رابطه مصاحبه کنم.»

 

شیث رضایی پیش از این هم شرایط مشابهی را تجربه کرده بود. او از فردای روز بازی با استقلال تا چند روز پیش از بازی با تراکتورسازی از حضور در تمرینات تیم منع شده بود. در بازگشت مجدد به ترکیب پرسپولیس‏، او دوباره بازوبند کاپیتانی را به بازو بست اما تیمش هر دو بازی را باخت. پرسپولیس پنجشنبه پس از 5 شکست پیاپی در حالی مقابل سایپا برنده شد که شیث رضایی روی نیمکت هم نبود.

 



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/10/3 و ساعت 8:49 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266530
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو