ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ علـی پروین: زمین خوردن دایی زمین خوردن همه اسطورههاست - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ستمکار را سه نشان است : بر آنکه برتر از اوست ستم کند به نافرمانى ، و بر آن که فروتر از اوست به چیرگى و آزار رسانى ، و ستمکاران را یارى کند و پشتیبانى . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

هرچند علی پروین با توجه به عملکرد و مسائل حاشیه‌ای استیل‌آذین‌، به شدت درگیر مسائل این باشگاه است اما با تمام این حرف‌ها قلب سلطان همچنان برای پر‌سپولیس می‌تپد. عصر دیروز به بهانه بازی‌های جام ملت‌های آسیا با علی پروین در مورد وضعیت پرسپولیس صحبت کردیم:

 

*بازی‌های پرسپولیس رو دنبال می‌کنید؟
مگه می‌شه بازی‌های پرسپولیس رو دنبال نکرد. پرسپولیس تیم ماست و ما هم همیشه این تیم رو دوست داریم.

 

*این شکست‌های متوالی پرسپولیس اذیت‌تان نکرد؟

 

اذیت که هیچ... داغونمون کرد. هر پرسپولیسی از این نتیجه‌ها ناراحت شد و ما هم یکی از اونها...

 

*در مورد بازی آخر و پیروزی پرسپولیس مقابل سایپا چه نظری دارید؟
خدارو صد هزار مرتبه شکر که پرسپولیس بالاخره سایپارو برد و از این حاشیه‌ها راحت شد. توی همه دنیا این اتفاق‌ها می‌افته. حتی بزرگ‌ترین تیم‌ها دچار بحران می‌شن. تو همه جای دنیا، همه می‌آیند کمک می‌کنن تا تیم از بحران خارج بشه ولی اینجا برعکسه، همه می‌افتن به جون تیم بحران‌زده تا چهار تا خبر و حاشیه از توش دربیارن!


*ماجرای استعفای دایی و برگشتن او را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به نظر خوب شد که دایی برگشت. من احساس می‌کنم خدا دایی رو دوست داشت که دوباره به اون کمک کرد. زمین زدن دایی و خراب کردن اون دردی رو دوا نمی‌کنه. دایی یکی از اسطوره‌های این فوتباله. باید ارزش و احترام دایی حفظ بشه و اجازه ندیم که با شخصیت و آبروی دایی به این راحتی بازی بشه.


*فکر می‌کنید که پرسپولیس توی بازی آخر خوب بازی کرد و مستحق پیروزی بود؟
دنبال خوب بازی کردن نباشین. توی این شرایط فقط یه برد می‌تونست پرسپولیس رو از بحران نجات بده و خدارو شکر که این اتفاق افتاد و پرسپولیس از این بحران نجات پیدا کرد.دایی حالا شرایط خوبی داره. او فرصت داره تا توی این تعطیلات یه تیم خوب رو بسازه و برای لیگ آماده کند. من خودم دوست دارم تا دایی موفق بشه چون زمین خوردن دایی زمین خوردن خیلی از اسطوره‌های این فوتباله. جدا از اینها پرسپولیس تیم مردمیه، مال مردمه. نباید کسی از باخت این تیم خوشحال بشه. زمین خوردن پرسپولیس و استقلال زمین خوردن تیم ملی است.

 

*اخبار تیم ملی را دنبال می‌کنید؟
بله... خدارو شکر که تیم ملی شرایط خوبی داره و ما هم دعا می‌کنیم که تیم ملی توی بازی‌های آسیایی نتیجه بگیره.

 

*در مورد بازی‌های تیم ملی چه نظری دارید؟ بعضی‌ها می‌گویند که تیم ملی حتما از گروهش هم صعود نمی‌کند!
بگویید الکی این حرف‌ها رو نزنن!‌ از الان نفوس بد می‌زنن و این چیزا به نفع تیم ملی نیست. اگه آسمون برین و زمین بیاین، الان قطبی سرمربی تیم ملی شده و باید یه کاری کرد که این تیم نتیجه بگیره. خیلی‌ها از قطبی انتقاد می‌کنن ولی الان وقت این حرف‌ها نیست. تیم ملی آبروی هر ایرانی است و بهتره که همه‌مون فقط به موفقیت تیم ملی فکر کنیم.


*شما برای دیدن بازی‌ها به قطر نمی‌روید؟
نه... من تهران هستم. اینجا خیلی کار دارم. از تلویزیون بازی‌ها رو می‌بینم.


*وضعیت محمد پروین به کجا رسید؟
محمد هم خوبه. باید عمل می‌کرد ولی چون سرما خورده بود،‌ عملش افتاد عقب. کار محمد نسبت به قبل خیلی سخت‌تر شده. او حالا باید خیلی‌ چیزها رو جبران کنه و من امیدوارم که محمد بتونه با یه شرایط خوب از اتاق عمل بیاد بیرون و به حق حضرت عباس(ع) از این وضعیت نجات پیدا کنه. توی این شب‌هایی که هیات داشتیم سینه زدیم تا حاجت بگیرند و پاش درست بشه. ان‌شاءا... که خدا به همه سلامتی بده.

 

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/10/7 و ساعت 8:33 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266633
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو