ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حق شناس: علی کریمی به احتمال فراوان به پرسپولیس باز می گردد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
استمرار غفلت، بینایی را کور می کند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

مدیر روابط عمومی باشگاه استیل آذین تهران اعلام کرد که علی کریمی بازیکن این تیم با دریافت رضایت نامه خود به احتمال فراوان به عضویت پرسپولیس در خواهد آمد.



محمد حق شناس  افزود: علی کریمی پس از جلسه با حسین هدایتی خواهان دریافت رضایت نامه اش شد و مالک باشگاه نیز با درخواست او موافقت کرد.


وی ادامه داد: علی کریمی یک پیشنهاد از پرسپولیس برای بازی در جام باشگاه های آسیا و یک پیشنهاد هم از تیم الاهلی امارات دارد که به احتمال فراوان به دلیل علاقه زیادی که به پرسپولیس و هواداران این تیم دارد به عضویت سرخپوشان در می آید.

 

 

مسئول روابط عمومی باشگاه استیل آذین تهران گفت: کریمی ما بقی پول خود را به باشگاه بخشیده است و به زودی رضایت نامه او صادر خواهد شد.

 

وی افزود: چند وقت پیش باشگاه پرسپولیس درخواست کرده بود که کریمی را برای لیگ قهرمانان آسیا به خدمت بگیرد. با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل، او نمی تواند در لیگ به میدان برود اما در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نخواهد داشت.


وی خاطرنشان کرد: جدایی علی کریمی از باشگاه ما دلیل خاصی نداشته است. امسال استیل آذین از روزنامه ها وخبرگزاری ها طلبکار است زیرا اگر این تیم نبود این همه اخبار و حاشیه ها برای رسانه ها تولید نمی شد و همان طور که ملاحظه کردید از ابتدای لیگ ، اخبار داغی از باشگاه ما شنیده شده است.


حق شناس معتقد است که این موضوع هنر مدیریت باشگاه را نشان می دهد.

قائم مقام سابق باشگاه استیل آذین تهران گفت: هنر دیگر باشگاه این است که بلد نیست با آدم های بزرگ چگونه برخورد کند، نمونه آن حمید استیلی، امیر مهریزی و علی کریمی است که از این باشگاه رفته اند.

 

وی اعلام کرد: فکر نمی کنم رفتن بزرگان از این باشگاه با رفتن علی کریمی پایان یابد و معتقدم این داستان تا پایان فصل ادامه دارد. حق شناس گفت که این خبر خوش را به رسانه ها می دهم اخبار داغ دیگری هم از باشگاه استیل آذین در راه است .

 

بر اساس مقررات داخلی لیگ امارات، امکان حضور کریمی در تیم الاهلی دبی هم منتفی است. به این ترتیب به نظر می رسد تنها انتخاب ستاره سابق تیم ملی ایران در چند ماه آینده، یکی از چهار تیم باشگاهی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن است که می توانند پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا بازیکن جدید جذب کنند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/10/20 و ساعت 4:54 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266542
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو