ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی: اگر من کاپیتان پرسپولیس را انتخاب میکردم واویلا میشد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دشمن ترینِ آفریدگان نزد خداوند، غیبت کننده است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

سرمربی پرسپولیس گفت: اگر کاپیتان تیم را من انتخاب می‌کردم واویلا می‌شد.

 

علی دایی در گفت‌وگویی در خصوص اردوی ترکیه، پیروزی تیم ملی مقابل عراق،‌ حضورش در انتخاب بهترین بازیکن جهان و سایر مسائل مربوط به پرسپولیس صحبت کرد.

 

* نظرتان درباره اردوی ترکیه چیست؟
برنامه‌های خاصی را دنبال خواهیم کرد تا به هدف خود برسیم. هدف آخر ما این است که قبل از شروع نیم فصل دوم به یک هماهنگی تاکتیکی بسیار خوب و روحیه بالا برسیم تا انشاءالله نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول بگیریم.  

 

 

* در اردوی ترکیه به این هدف رسیدید؟
تمرینات بسیار پرفشاری و خوبی انجام دادیم و در کنارش دو بازی تدارکاتی را در نظر گرفتیم که به هماهنگی تیمی و تاکتیکی ما بسیار کمک کرد. این اردو از بهترین اردوهایی بود که من تا الان در آن شرکت کرده بودم.


* در دو بازی مقابل اینتراخت و آنتالیا اسپور چند درصد به خواسته‌های خودتان رسیدید؟
ما دو مسابقه بسیار سخت و با تیم‌های خوب را پشت سر گذاشتیم. بچه‌ها در این دو بازی بسیار خوب کار کردند مخصوصا در بازی اول مقابل اینتراخت و نیمه دوم در دیدار مقابل آنتالیا اسپور اما همانطور که گفتم این بازی‌ها فقط جنبه تدارکاتی دارد. نقاط ضعف و قوت خودمان را شناختیم و بیشتر در جریان اتفاقات تیم از لحاظ تاکتیکی قرار خواهیم گرفت. روی تاکتیک‌هایی که در نیم فصل دوم داریم. به دنبال این هستیم تا در اردوی امارات به آمادگی مطلوب‌تری برسیم تا خیال‌مان راحت شود.

 

* نظرتان در خصوص حضور در زوریخ و انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان برای دومین سال پیاپی چیست؟
مثل سال‌های قبل به این برنامه دعوت شدم. البته ما رای‌های خودمان را قبل از این برنامه داده بودیم چون طبق قانون رای‌ها از قبل جمع‌آوری می‌شود. فقط این مراسم با مراسم‌های دیگر یک فرق داشت چون فرانس فوتبال هم در آن نقش داشت اما سال‌های گذشته این کار را فقط فیفا انجام می‌داد.

 

* در کل مراسم را چگونه دیدید؟ دیداری با شخص خاصی داشتید؟
مثل همیشه اکثر بزرگان فوتبال دنیا در این مراسم جمع بودند چه آنهایی که فوتبال را کنار گذاشتند و چه آنهایی که در حال حاضر بازی می‌کنند.

 

* در خصوص نظر اداره مالیات مبنی بر پرداخت مالیات شما به مبلغ 166 میلیون تومان از سوی فدراسیون فوتبال صحبت کنید...
سؤال خوبی بود. شما می‌دانید که این پول را نباید به من بدهند. با توجه به مدارکی که بود، اداره مالیات بعد از 4 ماه و برگزاری دو جلسه حضوری بین من، وکیلم و نمایندگان فدراسیون به این نتیجه رسید که فدراسیون باید مالیات من را بدهد. از روز اول گفته بودم که فقط به دنبال احقاق حقم هستم و دوست ندارم فردی بیاید حق من را بخورد. به همین دلیل پیگیری کردم و خدا را شکر به نتیجه رسیدم.

 

* دیدار ایران و عراق را دیدید؟
خیر. متاسفانه در هواپیما و در حال برگشتن از زوریخ بودم. به همین دلیل نتوانستم بازی را تماشا کنم.


* از نتیجه‌ که خبر دارید؟
بله و به من اجازه بدهید که به مردم شریف ایران،‌ کادر فنی و بازیکنان این پیروزی را تبریک بگویم. انشاءالله این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد و بچه‌ها بتوانند در جام ملت‌ها موفق باشند و به آنچه حق‌شان است برسند تا دل ایرانی‌ها را خوشحال کنند.


*در خصوص بحث کاپیتانی صحبت کنید. چرا این موضوع اینقدر ادامه پیدا می‌کند و گفته‌ می‌شود امکان تقلب هم در این رای‌گیری وجود دارد؟
اول باید بگویم که واقعا متاسفم. خدا را شکر در یک محیط بسیار خوب و در حضور همگان این رای‌گیری انجام شد. تمام رای‌هایی که گرفته شد در باشگاه پرسپولیس موجود است. من به آقای رسایی رای‌ها را تقدیم کردم که این رای‌ها در باشگاه بماند و حرف و حدیثی پیش نیاید.

 

* آیا این کار درست بود؟
به نظر من کار بسیار قشنگی بود اما نمی‌دانم چرا اینقدر حرف و حدیث دنبالش است. بچه‌ها خودشان کاپیتان خودشان را انتخاب کردند. متاسفم برای کسانی که یک روز می‌آیند از کاپیتان‌های ما بد می‌نویسند و مخالف آنها هستند و در رسانه ملی و روزنامه‌ها بد می‌گویند و بد می‌نویسند. مثلا می‌گویند فلانی شرایط کاپیتانی ندارد و هزار حرف و حدیث دیگر. الان هم که رای‌گیری می‌کنیم و کاپیتان‌ها عوض می‌شوند و بچه‌ها خودشان کاپیتان مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند آقایان یک چیز دیگر می‌نویسند. واقعا من چه حرفی باید بزنم. من در قبال این کار هیچ حرفی نمی‌توانم بزنم. خدا را شکر همه شاهد بودند که چگونه انتخابات برگزار شد.


* اما برخی‌ها شاید برعکس شما نظر داشته باشند؟
هر کدام از آقایان فکر می‌کنند کوچکترین اتفاقی افتاده می‌توانند بیایند باشگاه از آقای رسایی قائم مقام باشگاه فرم را بگیرند و نگاه کنند. خدا را شکر کاری کرده‌ایم که هیچ کدام از بچه‌ها اسم خودشان را ننویسند که خدای ناکرده فردا گلایه‌ای از فردی نشود و حرف و حدیث پیش نیاید که چه فردی به چه کسی رای داده است. این حق طبیعی من بود که چه طور کاپیتان پرسپولیس را انتخاب کنم. اگر خودم مستقیم انتخاب می‌کردم شاید طور دیگری می‌شد.

 

* منظورتان چیست؟
اگر کاپیتان پرسپولیس را انتخاب می‌کردم واویلا بود. با اینکه حق طبیعی من بود و به هیچ کس ربطی ندارد یکسری حرف و حدیث‌ پیش می‌آمد. متاسفانه در مملکت ما همین است و این حرف‌ها همیشه است. شما الان در دنیا نگاه کنید چه طور کاپیتان یک تیم انتخاب می‌شود. در کشور ما سر یک مسئله کوچک که درست هم است، کارهایی انجام می‌دهند که ما باید در قبال این کارها باهوش باشیم. باید این کار را در ترکیه تمام و کاپیتان را مشخص می‌کردیم که چنین کار قشنگی را انجام دادیم و دیگر تمام شد.
 

 

* نظر شما در مورد تورنمنت امارات چیست؟
به نظرم شرایط اردو و تورنمنت امارات بهتر از ترکیه است. تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند در حد تورنمنت ترکیه و شاید بالاتر باشند. این بازی‌ها بسیار سخت و محکی جدی برای ما است که می‌تواند به ما کمک‌های زیادی کند.


* از حریفانتان شناخت دارید؟
بله. تا حدود زیادی حریفان‌مان را در تورنمنت امارات می‌شناسیم. سعی خواهیم کرد با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهیم مجددا بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهیم تا دل هواداران را در نیم فصل دوم شاد کنیم.


* نظر شما درباره انتخابات AFC و نگرفتن کرسی توسط ایران چیست؟
من راجع به این مسائل حرف نمی‌زنم. مصاحبه من را چند ماه قبل بخوانید که متاسفانه بعد از آن جبهه‌گیری‌هایی شد. موقعی که می‌دانیم چه اتفاقی بیفتد و به خاطر آن 4 ماه قبل نظرمان را اعلام می‌کنیم‌،‌ الان باید چه بگویم.


* می‌شود واضح‌تر صحبت کنید؟
وقتی من 4 ماه قبل حرفی می‌زنم که می‌خواهد چه اتفاقی بیفتد خود همکاران شما جبهه‌گیری می‌کنند. الان هم من امروز را پیش‌بینی می‌کردم. خیلی‌ها آمدند حرف زدند اما گوشی شنوا وجود ندارد و هر کس دوست دارد کار خودش را انجام ‌دهد. من هم می‌گویم انشاءالله موفق باشند و بتوانند فوتبال ما را به یک جای برسانند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/10/22 و ساعت 3:19 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267025
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو