ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ صعود شاهزادگان پارسی با برتری برابر کرهشمالی - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چشمها پیش قراولان دلهایند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر برابر کره شمالی به برتری رسید و صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرد.

 

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره شمالی در چارچوب مرحله گروهی جام ملت‌های 2011 آسیا از ساعت 16:45 در ورزشگاه قطر اسپورت و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر برگزار شد.

 

کریم انصاری‌فرد در دقیقه 63 برای ایران گلزنی کرد. با این گل تیم ایران یک بر صفر به برتری رسید و دومین برد متوالی خود را کسب کرد.

 

 

به این ترتیب شاهزادگان پارسی با 6 امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. شاهزادگان پارسی لقب بازیکنان ایران در جام ملت‌های آسیاست.

 

کریم انصاری‌فرد در دقیقه 29 نیز برای ایران گلزنی کرد اما داور به اشتباه این گل را مردود اعلام کرد و خطای هند انصاری‌فرد را گرفت.

 

نواف شکرالله داور بحرینی به کریم انصاری‌فرد، خسرو حیدری و پژمان نوری از ایران و هوجونگ و پاک نام چول از کره شمالی کارت زرد نشان داد.

 

کره شمالی نیز اکنون از دو مسابقه یک امتیاز دارد. دیدار دیگر این گروه بین دو تیم امارات و عراق از ساعت 19:45 برگزار می‌شود.

 

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:
مهدی رحمتی، محمد نصرتی( از دقیقه 60 غلامرضا رضایی)، هادی عقیلی، احسان حاج صفی، خسرو حیدری، جواد نکونام، ایمان مبعلی( از دقیقه 46 محمد نوری)، سید جلال حسینی، پژمان نوری، محمدرضا خلعتبری، کریم انصاری فرد (از دقیقه 90 محمد غلامی)

 

سرمربی: افشین قطبی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/10/25 و ساعت 9:43 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267329
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو