ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی: از این بعد سفرها و هتلهایمان را با 20:30 هماهنگ میکنیم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مردی به پیامبر صلی الله علیه و آله گفت : «ای رسول خدا ! به من کاری بیاموز که چون انجامش دهم، خدا در آسمان، وزمینیانْ دوستم بدارند» .حضرت فرمود : «به آنچه نزد خداوند است، رغبت کن، تا خداوند دوستت بدارد و به آنچه نزد مردم است، بی میلی نشان بده، تا مردمْ دوستت بدارند» [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 30

سرمربی پرسپولیس گفت: از این به بعد منتظر این هستم که آقایان 20:30 حتما به ما کمک کنند که به کدام هتل برویم و چه کار کنیم.

 

علی دایی اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی تهران مجبور هستیم این روزها در سالن تمرین کنیم. با توجه به شرایط زمین سه روز است در سالن تمرین می‌کنیم.

 

وی در خصوص اردوی آنتالیای ترکیه و حرف و حدیث‌های اخیر گفت: از وقتی که من آمدم اردوی آنتالیا یکی از بهترین اردوهایی بود که دیده‌ام. چنین اردویی را تا الان در پرسپولیس نداشته‌ایم.من اینجا باید ابراز تاسف و گلایه خودم را نسبت به شبکه دوی سیما و برنامه 20:30 اعلام کنم که متاسفانه اخبار نادرست را به اطلاع مردم رساند.

 

 

متاسفم برای مسئولان شبکه دو و مخصوصا آقایانی که در 20:30 کار می‌کنند. این آقایان بدون اینکه از ماجرا مطلع باشند و بدون اینکه بدانند در ترکیه چه خبر است، خبرهایی را منتشر کرده‌اند که کاملا اشتباه بود.

 

دایی ادامه داد: در اردوی ترکیه از همه لحاظ تمرینات خوبی داشتیم و مطمئن باشید بچه‌های ما آنقدر حرفه‌ای و سالم هستند که نباید چنین اخباری در تلویزیون مملکت ما علیه آنها اعلام شود. جامعه به دنبال اخبار درست است نه اطلاعات غلط آقایان.

 

دایی تاکید کرد: متاسفم برای تهیه کننده و کسانی که در برنامه خارج از گود و برنامه 20:30 این کار را انجام دادند. شما اگر به تمام دنیا بروید هتل‌ها همین طورند. مگر هتل‌ها باید برای ما شرایط خاصی داشته باشند؟ شما به دنبال این هستید تا در هتل‌ها مسجد بزنند؟ مهم این است که آدم سالم زندگی کند. شما هر جای این دنیا بروید باید سالم زندگی کنید. سالم بودن حسنی است که متاسفانه برخی از آقایان ندارند و امثال ما هر جا که می‌رویم خدا را شکر درست زندگی کردیم.  

 

دایی خاطرنشان کرد: با اخبار دروغ خود به دنبال زیر سؤال بردن بازیکنان ما نباشید. ما درست زندگی کردن را یاد گرفته‌ایم. اگر این حرف‌ها را می‌زنید امثال ما که در اروپا بازی کرده‌اند نباید پایشان را به این مملکت بگذارند. من 5 سال در اروپا بودم و خیلی از مشکلات را داشته‌ام. مگر قرار است من یا امثال من به هتلی برویم که از کره مریخ آمده باشد یا باب میل آقایان صدا و سیمایی باشد؟ شما خودت و وجودت باید سالم باشد که بتوانی سالم زندگی کنی و همه چیز را اداره کنی. خودم را مدیون بازیکنان پرسپولیس می‌دانم چون در چنین محیط‌هایی بدون هیچ اشتباهی می‌نشینند، عبادت می‌کنند و کاری به مسائل حاشیه‌ای ندارند.

 

دایی در ادامه انتقاداتش اظهار داشت: متاسفانه ما به جای اینکه به مشکلات خودمان بپردازیم و آنها را رفع کنیم می‌آییم به مسائل پوچ می‌پردازیم. باید به جای این مسائل کمک کنیم تا در مملکت خودمان چنین هتل‌هایی بزنیم تا مجبور نشویم راهی خارج از کشور شویم. چرا به دنبال این نیستیم که از طریق رسانه ملی کمک کنیم تا یک کمپ تمرینی داشته باشیم و اصلا یک زمین مناسب برای تمرین داشته باشیم؟ شما،‌ ببخشید سراغ دارید که چنین زمین‌های تمرینی مناسبی در ایران داشته باشیم؟

 

وی افزود: در تهران 5 زمین تمرینی مناسب نداریم. آنجا در آنتالیا یک هتل درجه یک، 5 زمین تمرین، و یک کمپ بسیار عالی بود. این همه تیم به ترکیه می‌رود. چرا یکی از آنها به ایران نمی‌آید؟ ما وقتی در ترکیه بودیم تیم‌های مختلفی را در کمپ خودمان دیدیم اما متاسفانه ما می‌رویم دنبال مسائلی که بیهوده و پوچ است. این کارها را نکنید. بیایید شرایط را نگاه و اول در مملکت خودمان امکانات را درست کنید. در این صورت شک نکنید به جای اینکه ما به ترکیه برویم خیلی از تیم‌های اروپایی به ایران می‌آیند.

 

دایی گفت: تا الان کدام تیم باشگاه اروپایی به ایران آمده است تا اردو بزند اما در آنتالیا از تمام دنیا تیم‌ها می‌آمدند، اردو می‌زنند و تورنمنت‌های بزرگ را برگزار می‌کنند. بروید دنبال این مشکلات تا به فوتبال‌مان کمک کنید. تا الان تورنمنتی که در آنتالیا برگزار شد و پرسپولیس در آن حضور داشت، حتی بخشی از آن را در تهران برگزار کرده‌ایم؟ یک کار قشنگ بعد از مدت‌ها انجام شده و تیمی مثل پرسپولیس در این تورنمنت بزرگ حضور داشته و با دو تیم خیلی خوب و بزرگ بازی کرده اما متاسفانه ما فقط بلدیم ایراد بگیریم و به مردم اطلاعات غلط بدهیم. همیشه به دنبال مسائل دیگری هستیم.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص تورنمنت امارات گفت: به نظرم تورنمنت خیلی بهتری نسبت به ترکیه خواهد بود. تیم‌هایی که شرکت کرده‌اند نسبت به تیم‌های ترکیه بهتر هستند و کیفیت بالایی دارند. برخی از این تیم‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنند و در جام‌های متعدد اروپایی به میدان رفتند که این برای ما بسیار خوب است.

 

دایی یادآور شد: من از برنامه 20:30 خواهش می‌کنم از این به بعد سفرها یا هتل‌هایی که می‌خواهیم برویم به همراه امکاناتش را به ما اطلاع بدهند که از این اطلاعات آقایان استفاده کنیم. خداوکیلی بچه‌های ما در ترکیه آنقدر دویدند و زحمت کشیدند و کار کردند و حتی شب‌ها بدون اینکه من بگویم ساعت 10 شب خواب بودند اما با یک اطلاعات غلط به دنبال زیر سؤال بردن بچه‌های ما هستند.

 

وی گفت: کسی که این خبر را خواند، ‌تهیه و منتشر کرد آنقدر دیدش کوتاه است که فقط جلوی خودش را می‌بیند. از این به بعد من منتظر این هستم که آقایان 20:30 حتما به ما کمک کنند که به کدام هتل برویم و چه کاری انجام دهیم. ما لیگ قهرمان آسیا را در پیش داریم و امیدوارم آقایانی که 20:30 را درست می‌کنند به ما بگویند کدام هتل برویم و کدام هتل نرویم و کارهایی انجام بدهیم. ما باید از این به بعد از تجارب این آقایان استفاده کنیم.

 

دایی همچنین در خصوص حضور میاچ در پرسپولیس و وضعیت دستیاری اول و دوم در پرسپولیس گفت: من چندین بار گفته‌ام ما اصلا دستیار اول و دوم نداشتیم و نداریم. همه همکاریم با هم کار می‌کنیم فقط وظیفه من سنگین‌تر است چون تصمیم نهایی را من می‌گیرم. آقای میاچ از موقعی که آمده به ما کمک کرده خوب کار می‌کند و من با توجه به شناختی که از میاچ دارم می‌دانستم او می‌تواند به ما کمک کند. الان می‌بینید با برنامه تمرینی که داریم بچه‌ها با نشاط تمرین می‌کنند.

 

دایی در پایان در خصوص حضور علی کریمی در پرسپولیس گفت: من خبری در این باره ندارم اما در روزنامه‌ها مطالبی را خواندم. این خبر را از شماها می‌شنوم. هر کس بتواند به پرسپولیس کمک کند و به درد ما بخورد، اگر بتوانیم، جذبش می‌کنیم.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/10/28 و ساعت 7:28 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 49
مجموع بازدیدها: 266892
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو