ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ همه در انتظار توافق سه جانبه کاشانی ، دایی ، کریمی - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و چون خبر مرگ اشتر بدو رسید فرمود : ] مالک مالک چه بود به خدا اگر کوه بود کوهى بود جدا از دیگر کوهها و اگر سنگ بود سنگى بود خارا که سم هیچ ستور به ستیغ آن نرسد و هیچ پرنده بر فراز آن نپرد . [ و فند کوهى است از دیگر کوهها جدا افتاده . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

بعد از جدایی‌ کریمی از استیل‌آذین که در فضایی آرام صورت گرفت جادوگر تمرین‌هایش را در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌دهد تا همچنان آمادگی جسمانی‌اش را حفظ کند و فعلا سکوت اختیار کرده تا انتقالش به پرسپولیس یا ذوب‌آهن به بهترین شکل صورت گیرد.

 

اما همه می‌دانند که گزینه اول کریمی قرمزهای پایتخت است و حتی این موضوع را هم به منصور ابراهیم‌زاده گفته و سرمربی ذوب‌آهن هم که خیلی خوب شرایط او را درک می‌کند چند روزی منتظر خواهد ماند. به هرحال همانطور که دیروز گفتیم و نوشتیم، امروز و فرداست که تکلیف کریمی با پرسپولیس مشخص خواهد شد.


کریمی اینقدر انگیزه دارد که می‌خواهد در بازگشت همان بازیکنی شود که برای پرسپولیس و فصل گذشته برای استیل‌آذین بود.

 

 

او اینقدر انگیزه دارد که نمی‌خواهد خودش و دوستانش را از حضورش در یکی از دو تیم پشیمان کند. به هر حال اگر همینطور باشد که می‌گویند باید دوباره منتظر بازی‌های خوب او باشیم. در واقع حضور علی کریمی با این انگیزه برای هر تیمی مثمر ثمر خواهد بود. باید منتظر بود و دید که آیا کریمی و دایی رو در روی هم می‌نشینند و در نهایت جادوگر قراردادش را با پرسپولیس ثبت می‌کند یا اینکه سوار بر اتومبیل شخصی راهی اصفهان می‌شود.

 

 

اما در این میان کاشانی سعی دارد دایی را مجاب کند تا کریمی را به خدمت بگیرد. سرپرست باشگاه پرسپولیس که پیش از این هم تمایلش برای جذب علی کریمی و بازگرداندن این بازیکن به تیم قرمز پایتخت را اعلام کرده بود، برخلاف سری قبل که تلاش می‌کرد باشگاه استیل‌آذین را راضی کند تا کریمی را به خدمت بگیرد، این بار تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دایی را قانع به جذب علی کریمی کند.

 

در این مورد حتی شنیده می‌شود قبل از رفتن تیم پرسپولیس به دبی، کاشانی با دایی جلسه داشته و او را تا حدودی راضی کرد اما قرار است صحبت‌های نهایی زمانی که تیم به تهران برمی‌گردد انجام شود.

 

با توجه به اینکه کاشانی تبحر خاصی در متقاعد کردن دایی دارد و قبلا در مورد بازیکنان مختلفی این اتفاق افتاده، به نظر می‌رسد به زودی شاهد حضور علی کریمی در پرسپولیس باشیم چرا که این بازیکن هم، تمایل زیادی به حضور در پرسپولیس و قرار گرفتن در کنار بازیکنانی چون وحید هاشمیان را دارد اما باید دید حضور کریمی در پرسپولیس به این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کمک می‌کند یا ...


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/11/8 و ساعت 10:26 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 196
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267451
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو