ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ پس از معطلی 5 ساعته در فرودگاه جده؛ دیدار دایی با سفیر ایران - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مؤمن، برادرِ مؤمن است ؛ در هیچ حالی ازنیک خواهی برای او دست نمی کشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: سه شنبه 103 فروردین 28

انگشت نگاری از چهره های مشهور آسیایی و جهانی! نبی:با اقدام سعودی ها برخورد متقابل خواهیم کرد

 

 

 علی دایی برای رفع مشکلات کاروان پرسپولیس در فرودگاه جده با سفیر ایران دیدار کرد.

 

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که برای دیدار مقابل الاتحاد عربستان ساعت 15:10 به وقت عربستان وارد جده شد، پس از گذشت 5 ساعت همچنان در فرودگاه معطل است.


این در شرایطی است که هنوز بازیکنان پرسپولیس به دلیل مشکلاتی صرف شام نداشتند و فقط با یک ساندویچ خود را سیر کرده‌اند.

 

پس از این اتفاق‌ها علی دایی که به شدت از این اتفاق ناراحت است در دیداری با سفیر ایران در عربستان که در فرودگاه جده حاضر شده است، شرکت کرد و با او به گفت‌وگو پرداخت. سفیر ایران قول داده تا چند دقیقه آینده مشکل پرسپولیسی‌ها حل شود.

 


به احتمال فراوان با توجه به خستگی بازیکنان تمرین امشب قرمزپوشان که قرار بود ساعت 21:30 انجام شود لغو خواهد شد اما هنوز تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده است.

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص برخورد نامناسب مسوولان کشور عربستان با کاروان ورزشی پرسپولیس، گفت: در فضای دیپلماتیک هرگونه رفتاری برخورد متقابل داشته و ما این حق را برای خود محفوظ نگاه خواهیم داشت.

محمد مهدی نبی یکشنبه شب با اشاره به اینکه انتظار داریم مسوولان کشورعربستان با میهمانان خود بهتر برخورد کنند ، افزود: متاسفانه اخبار مناسبی در این ارتباط شنیده نمی شود با این حال منتظر اصلاح اشتباه از سوی طرف مقابل هستیم.


وی با اشاره به اینکه در دیدارهای گروهی هر بازی رفت یک بازی برگشت نیز دارد ، تصریح کرد: نخستین اولویت مسوولان برگزار کننده دیدار های بین المللی باید تامین امنیت کاروان ورزشی با حفظ رعایت احترام باشد از این رو تیم های ورزشی از زمان ورود به کشور مقصد تا زمانی که به کشور مبدا باز می گردند تحت حمایت مسوولان کشور میزبان بوده و انتظار می رود با میهمان به طور جوانمردانه رفتار شود.


نبی گفت: به هر حال تازمان عزیمت تیم پرسپولیس به ایران و دریافت گزارش کامل این موضوع منتظر خواهیم ماند و درصورت صحت موضوع به طور حتم برخورد متقابل خواهیم کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/12/9 و ساعت 10:12 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 266789
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو