ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ پاس 1-2 پرسپولیس : صعود بیخ گوش مدعیان با فتح هگمتانه - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
زینت بخش مرد، دانش و بردباری اوست . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر پاس همدان به یک قدمی استقلال در جدول رده بندی لیگ برتر رسید.

 

 تیم های فوتبال پاس همدان و پرسپولیس در حضور نزدیک به ده هزار تماشاگر ورزشگاه قدس همدان از ساعت 16:15 امروز به مصاف هم رفتند که سرخپوشان پایتخت با نتیجه دو بر یک برابر میزبان خود به یک برد شیرین دست یافتند.

 

 

گل های پرسپولیس را محمد نوری و هادی نوروزی در دقایق 34 و 37 به ثمر رساندند و تک گل پاس را حمید کاظمی در دقیقه 46 بازی وارد دروازه پرسپولیس کرد.

 

 

قضاوت این بازی بر عهده احمد صالحی بود که به مجتبی زارعی و محمد نوری از پرسپولیس و رحمان احمدی و ابراهیم خسروی از پاس کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیس در این بازی هفت بازیکن خود به نام های غلامرضا رضایی ، تیاگو فراگا ، وحید هاشمیان ، اشپیتیم آرفی ، محمد منصوری و علیرضا حقیقی را به دلایل مختلف از جمله مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت.

 

سرخپوشان با این برد که سومین برد پیاپی در لیگ برتر بود 43 امتیازی شده و با صعود به رده چهارم جدول به فاصله دو امتیازی تیم سوم یعنی استقلال رسید.

 

ترکیب پرسپولیس :  رحمان احمدی ، سپهر حیدری ، علیرضا نورمحمدی ، ابراهیم شکوری ، سامان آقازمانی ، حسین بادامکی ، مازیار زارع ، محمد نوری ، مجتبی زارعی(روح الله صیف الهی 73) ، امیرحسین فشنگچی(سعید حلافی 59 و سکوبرت 90) و هادی نوروزی.

سرمربی : علی دایی

 

ترکیب پاس همدان : سامان صفا ، پویا صیف پناهی ، محمد ابراهیم خسروی ، مجید حیدری ، نادر احمدی ، مهدی آقامحمدی (وحید علی آبادی 39) ، آرتور یدیگاریان ، کاظمی ، روزبه شاه علی دوست ، اکبر هولماتوف(مقداد قباخلو 79) و علی سامره( فرهاد خیرخواه 57).

سرمربی : محمود یاوری


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/12/16 و ساعت 6:26 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266466
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو