ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دعوت باشگاه پرسپولیس از هواداران خود برای حضور پر شور در ورزشگاه - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر که دوستی ندارد، اندوخته ای ندارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 

هواداران عزیز و دوست  داشتنی

تلاش خدمتگزاران شما در باشگاه پرسپولیس این بوده است که با کمک خداوند منان و عنایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و شما خوبان با کسب بهترین نتایج ممکن در قطور دفتر این باشگاه سطوری ماندنی را رقم بزنند. 

 

 

 

 

فصلی که کلیه ارکان باشگاه برای ثبت آن به دلنشین‌ترین نحو ممکن، هم قسم شده اند. این مهم اما به نیکی رقم نخواهد خورد مگر با حضور پرشور شما که می‌تواند استادیوم آزادی را مامنی امن برای ساق‌هایی کند که به عشق شما و با نیرو گرفتن از دم و نفس شما برای کسب موفقیت می‌دوند.

 

مامنی امن برای دیگر خدمتگزاران شما در باشگاه پرسپولیس که هر کدام در هر جایگاهی، برای کسب رضایت شما تلاش می کنند. روز چهارشنبه ورزشگاه آزادی با حضور شما یکپارچه سرخ خواهد شد تا این دیدار، آغازی باشد برای پایانی باشکوه برای پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا.

مسیری که در این ایام طی شد، چون مسیر رودخانه‌ای است که از میان سنگ‎ها و صخره‌هایی سخت عبور می‌کند. مسیری دشوار که با تمام گفتنی‌ها و ناگفتنی‌هایش، تا به امروز با حضور دلگرم کننده شما خوبان و حمایت‌های همیشگی و پرشورتان با همه کاستی هایش طی شده است. اینک با فرا رسیدن زمان اولین دیدار خانگی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در برابر الوحده امارات، در آستانه ورق خوردن فصلی دیگر از کتاب قطور پرسپولیس هستیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/12/24 و ساعت 11:58 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266465
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو