ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی : سه امتیاز بازی با استیل آذین حیاتی است - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بر نیکوترین این امّت از کیفر خدا ایمن مباش که خداى سبحان فرموده است : « از کیفر خدا ایمن نیستند ، مگر زیانکاران » و بر بدترین این امت از رحمت خدا نومید مگرد . که خداى سبحان فرموده است : « همانا از رحمت خدا نومید نباشند جز کافران » . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : با وجود خستگی و مصدومیت بازیکنان پس از بازی با ذوب آهن کسب سه امتیاز بازی با استیل  آذین برای ما حیاتی است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه پرسپولیس برابر استیل آذین که برای اولین در یک مسابقه پس از دربی هفتاد برگزار می شودافزود : تیم ما با وجود خستگی پس از بازگشت از سفر به ازبکستان و اصفهان تمرینات خود را پیگیری کرده و مصمم به کسب سه امتیاز برابر استیل آذین هستیم.

 

دایی ادامه داد : در تیم ما سامان آقازمانی و غلامرضا رضایی مصدوم هستند و قطعا به بازی برابر استیل آذین نمی رسند ، همچنین به دلیل خستگی بازیکنان اصلی پس از بازی با ذوب آهن فشار بیشتر را به بازیکنان جایگزین وارد کردیم و حتی با تیم دوم در دیدار دوستانه شرکت کردیم.

 

 

وی ادامه داد: با این وجود خودمان را برای یک بازی خیلی سخت و مهم آماده کردیم ایم چراکه سه امتیاز این بازی ما را برای رسیدن به اهدافمان کمک می کند تا بتوانیم به رتبه های بالای جدول برسیم.

 

همچنین مربی تیم فوتبال استیل آذین در خصوص دیدار برابر پرسپولیس گفت : تیم ما پتانسل شکست هر تیم فوتبالی را دارد و این امر تنها منوط به یک دل بودن خودمان وانگیزه ورود به زمین است. با توجه به اینکه فردا مقابل پرسپولیس قرار می گیریم که یک تیم پرطرفدار است فکر می کنم این انگیزه در بازیکنان به وجود آمده و امیدوار به کسب نتیجه هستیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 90/1/26 و ساعت 11:11 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266583
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو