ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ خدا آن بالا است، همیشه آن بالاست - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اندیشیدن مانند با چشم دیدن نیست؛ زیراگاه چشمها به صاحبانش دروغ می گویند، ولی خرد به آنکه از وی اندرز خواسته، نیرنگ نمی زند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

خدا آن بالا است. دروازه‌بان جوان استیل‌آذین چندین و چند بار این جمله را بر زبان آورد. انگار واگویه‌ای بود که از اعماق وجودش بر زبانش جاری می‌شد تا آنچه باید در مورد بازی گفته می‌شد را او بگوید. چه جمله قشنگی. خدا آن بالاست، خدا آن بالا بود و می‌دید که او چگونه ناجوانمردی را نزدیک به 10 دقیقه در دستور کارش قرار داده بود و با اعصاب و روان تماشاگران پرسپولیس  بازی می‌کرد و در دلش می‌خندید که چگونه دارد میلیون‌ها نفر را عصبی می‌کند. خدا آن بالا بود و دید که او در صحنه‌ای که حتی یک در میلیون احتمال مصدومیتش نبود با تمارض، خودش را آسیب‌دیده نشان داد تا شاید چند ثانیه پایانی هم با این کار به پایان برسد. خدا چون آن بالا بود نگذاشت که حق به حقدار نرسد و بار کج به منزل!

می‌گویند پرسپولیسی‌ها باید جوانمردی می‌کردند، هر که این را می‌گوید تعریف جوانمردی را نمی‌داند. جوانمردی در مقابل یک ناجوانمردی مطلق چه معنی دارد؟ دروازه‌بانی که قصدش فقط و فقط گول زدن داور است آیا اکنون حق دارد در جایگاه طلبکار بیایستد که چرا در حقم جوانمردی نکردید؟ حاشا که اینگونه نیست که جایزه ناجوانمردی را با جوانمردی داد. فوتبال پاک اگر می‌خواهد پاک بماند باید به امثال این دروازه‌بان نشان دهد که این رفتارها هیچ جایی در فوتبال حرفه‌ای ندارد و اینگونه اعمال در همه جای دنیا نه‌تنها جایزه ندارد بلکه با آن برخورد می‌شود.

پرسپولیس  برد، خوب هم برد و برخلاف نظر گزارشگر بازی این برد به همه ما چسبید چرا که چاه‌کنان را در ته چاه جا گذاشتیم ...

آنهایی که امروز داعیه دفاع از فوتبال جوانمردانه را دارند بهتر است به آن بازیکنی معترض شوند که فارغ از قوانین و قواعد فوتبال جوانمردانه آنچنان بر روی پای بازیکن پرسپولیس تکل زد که امکان داشت خدا ناکرده فوتبال او را به انتها برساند. آنهایی که فکر می‌کنند برد پرسپولیس ناجوانمردانه بود تعریف درستی از جوانمردی ندارند.

...خدا آن بالا است، همیشه آن بالاست. 

یادداشت سردبیر روزنامه پرسپولیس 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 90/1/27 و ساعت 11:16 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267315
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو