ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ جنگ بر سر یک نام آغاز شد / آقایان یک بار از این «پرسپولیس» دفاع - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوستی خدا برای آن که چون خشمگین شود، بردباری کند، قطعی است [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 30

بازی را دوباره شروع کرده‌اند، فکر می‌کنند که با مانورهای رسانه‌ای و با بازی‌های تبلیغاتی می‌توانند «پرسپولیس» را که متعلق به مردم و عین بیت‌المال است به تملک خویش در بیاورند و جزو اموال شخصی خود حساب کنند.

 

آنجا که پای مایملک مردم در میان است هیچ‌کس نباید ذره‌ای کوتاه بنشیند و  باید با تمام توان برای احقاق حق مردم تلاش ‌کنند.

 

امیدواریم که رئیس سازمان تربیت بدنی نیز این دغدغه را داشته باشد تا در کارنامه او ثبت نشود که روزی‌ روزگاری در ورزش ایران در دوران علی سعیدلو ، پرسپولیس، تیمی که از ابتدا چهره مردمی داشت و همواره سندش را در قلب‌های مردم نوشته بودند به گروهی واگذار شد که معلوم نیست طبق کدامین قانون و تبصره و ماده به خود حق دادند که صاحب چیزی شوند که در اصل متعلق به همه است و به هیچ‌کس تعلق ندارد.

 

خرید مال غیر جرم است، جرمی غیر قابل بخشش که گروه حقوقی باشگاه پرسپولیس با تمام توان برای مقابله با آن آماده‌باش دارند. اما بزرگتر از این جرم، جرم آنهایی است که مال غیر را در حراج تصاحب کردند و تمام پرسپولیس، هوادارانش، افتخاراتش، تاریخش را تبدیل به یک کاغذ کردند و آن کاغذ را معلوم نیست با کدام مجوز بی‌حساب وکتاب به تصرف در آوردند. رئیس سازمان تربیت بدنی باید وارد عمل شده  و این معامله را کان لم یکن کند.

 

سازمان تربیت بدنی به عنوان نماینده پرسپولیسی‌ها موظف است از حق آنها که برایشان پرسپولیس چیزی مثل خود زندگیست دفاع کند. با ادعاها و مدارک کاری نداریم، نام پرسپولیس نامی است که متعلق به مردم است و باید به همه آنهایی که پرسپولیس را با تمام وجود دوست دارند بازگردانده شود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 90/2/19 و ساعت 6:30 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 49
مجموع بازدیدها: 266854
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو