ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ پایان ماراتن لیگ یازدهم : پرسپولیس با 5 گل پیکان را به دسته اول - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مؤمن نسبت به لغزش برادرش، مهربان و آسانگیر است و [حقّ ] دوستی دیرین را رعایت می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

در آخرین مسابقه لیگ برتر تیم پرسپولیس که با انگیزه حفظ رتبه چهارم به مصاف پیکان قزوین آمده بود که خطر سقوط را احساس می کرد با نتیجه 5 بر یک این تیم را در هم کوبید.

 

تیم های پرسپولیس تهران و پیکان قزوین از ساعت 18 امروز در حضور دو هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان پرسپولیسی ها ضمن کسب پیروزی پنج بر یک پیکان قزوین را به دسته اول فرستاد.

 

گل های پرسپولیس را در این مسابقه هادی نوروزی(22) ، مجتبی شیری(60) ، حسین بادامکی(79 و 3+90) و مازیار زارع(86) به ثمر رساندند و تک گل پیکان را قربانی در دقیقه 45 نیمه اول وارد دروازه پرسپولیس کرد.

به این ترتیب پرسپولیس با این سه امتیاز 58 امتیازی شده و پس از تیم های سپاهان ، استقلال و ذوب آهن در رده چهارم جدول جای گرفت.

 

ترکیب پرسپولیس : علیرضا حقیقی ، علیرضا نورمحمدی ، مازیار زارع ، علیرضا محمد ، ابراهیم شکوری ، حمیدرضا علی عسگری( اشپیتیم آرفی ، 59) ، حسین بادامکی ،  سامان آقازمانی ، محمد منصوری (وحید هاشمیان ، 59)، مجتبی شیری ، هادی نوروزی(سعید حلافی ، 77)
سرمربی : علی دایی


ترکیب پیکان : میرزاپور ، رضایی ، ارزانی ، سلطانی ، قربانی(عباسفرد، 58) ، پوراسدالله ، سلمانی ، عسگری ، رضاپور ، جونیور ، الونگ(عطایی ، 87)
سرمربی : محمد حسن ضیایی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 90/2/30 و ساعت 8:9 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266523
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو