ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تکمیلی : LG اسپانسر سرخپوشان - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
طابع ـ مهر زننده بر دلها ـ به پایه ای از پایه های عرش آویخته است، پس هرگاه حرمتی شکسته شد و خطایی جاری گشت [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

 

علی کریمی" در آستانه‌ی پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار گرفت.

پس از نشست صبح امروز افشین قطبی با داریوش مصطفوی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس موافقت خود را برای جذب علی کریمی اعلام کرد و پس از آن هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به داریوش مصطفوی ماموریت داد تا شرایط پیوستن کریمی به این تیم را پیگیری کند.

داریوش مصطفوی در خصوص نشست امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس  ‌گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات جلسه امروز،‌ موضوع جذب علی کریمی بود. صبح امروز نشستی را با قطبی، پیروانی، کماسی، عابدزاده و خوردبین در خصوص علی کریمی و برنامه‌های فنی تیم داشتیم که در این نشست قطبی نظر مثبت خود را در خصوص جذب کریمی اعلام کرد.

وی گفت: پس از مطرح شدن نتایج نشست صبح در نشست هیات مدیره،‌ اعضای هیات مدیره به بنده ماموریت دادند تا مذاکره با علی کریمی را آغاز کنم.

مصطفوی ادامه داد: کریمی در قطر به سر می‌برد و امشب از طریق تماس تلفنی مذاکرات خود را با وی آغاز می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد علی کریمی، گفت: مدیر برنامه‌های وی اعلام کرده که کریمی باید 300 میلیون تومان به باشگاه السیلیه پرداخت کند. در صورت توافق با وی قرارداد یک ساله خواهیم بست. هنوز هیچ چیز قطعی نیست و پس از مذاکرات طی روزهای آینده وضعیت وی مشخص می‌شود.

مصطفوی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود گفت: همچنین دراین جلسه طرح درآمدزایی برای باشگاه پرسپولیس در قالب طرح "انسجام هواداران" بررسی و تصویب شد. ما حدود 45 روز است که درباره این طرح با شرکت‌های مختلف حمایت کننده مذاکره کردیم که هم به نفع آن‌ها و هم به نفع باشگاه است. این طرح درآمدی بالغ بر سه تا چهار میلیارد تومان در سال نصیب باشگاه پرسپولیس می‌کند.

مصطفوی درباره آخرین وضعیت اسپانسر تیم پرسپولیس نیز گفت: شرکت LG‌ گزینه‌ی اصلی ما برای پشتیبانی پرسپولیس است و این شرکت قرار است تا فردا (پنج‌شنبه) جواب نهایی را به ما بدهد. مبلغ این قرارداد نیز 2 میلیارد تومان است.

در پایان جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس، اعضا بر حمایت همه جانبه و در اختیار گذاشتن هر گونه امکاناتی به مدیرعامل باشگاه تاکید کردند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/6/14 و ساعت 10:2 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266559
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو