ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ فوری : کریمی در پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و ابو جحیفه گوید از امیر المؤمنین ( ع ) شنیدم که مى‏گفت : ] نخست درجه از جهاد که از آن باز مى‏مانید ، جهاد با دستهاتان بود ، پس جهاد با زبان ، سپس جهاد با دلهاتان ، و آن که به دل کار نیکى را نستاید و کار زشت او را ناخوش نیاید ، طبیعتش دگرگون شود چنانکه پستى وى بلند شود و بلندیش سرنگون زشتیهایش آشکار و نیکوییهایش ناپدیدار . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

پس از جلسه امروز هیئت مدیره ؛ علی کریمی در آستانه پیوستن به پرسپولیس / مذاکرات نهایی در تهران

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن موافقت با حضور علی کریمی در تیم فوتبال این باشگاه، انجام مذاکرات نهایی و مستقیم را به داریوش مصطفوی واگذار کردند.

پس از آنکه افشین قطبی در نشست امروز خود با داریوش مصطفوی و محمود خودربین موافقتش را برای جذب علی کریمی اعلام کرد، اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در نشست سه ساعته امروز خود موضوع حضور این بازیکن در تیم فوتبال این باشگاه را مورد بحث و بررسی قرار دادند و در نهایت با حضور کریمی موافقت کردند.

براین اساس قرار است داریوش مصطفوی به عنوان مدیرعامل باشگاه مذاکرات مستقیمی را طی دو روز آینده با علی کریمی در تهران برگزار کند و ضمن تشریح شرایط مالی و انضباطی باشگاه پرسپولیس، صحبت هایی نهایی را با وی انجام دهد.

به گفته یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس کار پیوستن علی کریمی به تیم فوتبال این باشگاه مراحل پایان خود را طی می کند و طی روزهای آینده قرار داد این بازیکن نهایی خواهد شد

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/6/14 و ساعت 10:7 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267010
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو