ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حاشیه دیدار پرسپولیس و ابومسلم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تلخى این جهان شیرینى آن جهان است و شیرینى این جهان تلخى آن جهان . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

 حاشیه دیدار پرسپولیس و ابومسلم

بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و ابومسلم ساعت 15 و 30 برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شدند اما رنگ پیراهن هر دو تیم قرمز بود. با توجه به میزبانی پرسپولیس، ناظر داوری به بازیکنان ابومسلم تذکر داد کاور آبی‌بر تن کرده و بدن‌هایشان را گرم کنند.

*
بیش از 250 هوادار تیم ابومسلم که از مشهد به تهران آمده و با حضور در ورزشگاه آزادی تیمشان را برابر پرسپولیس تشویق می‌کنند
.

*
احمدرضا عابدزاده و علیرضا حقیقی زودتر از سایر بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین چمن آزادی شده و به شدت از سوی تماشاگران تشویق شدند
.

*
تماشاگران پرسپولیس قبل از شروع مسابقه با سردادن شعارهایی درگذشت دایی پژمان نوری را به او تسلیت گفتند
.

*
حسین بادامکی و محمد منصوری قبل از شروع مسابقه با مسئولان ابومسلم در کنار زمین برای لحظاتی صحبت کردند.

نلو وینگادا 30 دقیقه قبل از شروع مسابقه به داخل زمین ورزشگاه آزادی آمده و کیفیت چمن ورزشگاه آزادی را مورد ارزیابی قرار داد.

*وینگادا مانند دیدار گذشته پرسپولیس برابر استقلال، با پرچم قرمز به داخل ورزشگاه آمد و با رفتن نزد هواداران مورد تشویق آنها قرار گرفت.

*احمد رضا عابدزاده، افشین پیروانی و وینگادا با دسته های گل به سوی نیمکت ابومسلم رفته و از علی حنطه سرمربی ابومسلم استقبال کردند.

قبل از شروع مسابقه تیم‌های پرسپولیس و ابومسلم، هواداران به شدت علی کریمی را مورد تشویق قرار داده و خواهان حضور دوباره وی در تیم ملی شدند. تماشاگران رحمان رضایی را نیز به شدت تشویق کردند.

*محمدمنصوری، فرانک آتسو، حسین بادامکی و مهدی واعظی قبل از شروع مسابقه با دسته‌های گل به سوی نیمکت ابومسلم رفته و از کادر فنی ابومسلم اجازه بازی گرفتند.

* رنگ پیراهن شهاب‌ گردان، دروازه‌بان تیم ابومسلم با رنگ پیراهن داوران مسابقه همرنگ بود. به همین دلیل به دستور ناظر داوری وی قبل از شروع مسابقه پیراهن خود را عوض کرد.

* تماشاگران تیم پرسپولیس قبل از شعار مسابقه علیه امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم استقلال شعار دادند.

* حمیدشفیعی، بازیکن سابق سپاهان و استقلال که هم اکنون عضو تیم ابومسلم است قبل از شروع مسابقه در چمن ورزشگاه آزادی رفت و برای لحظاتی با سپهر حیدری مدافع پرسپولیس صحبت کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/11/30 و ساعت 11:30 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 111
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267074
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو