ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ گزارشی از روند نقل و انتقالات در پر طرفدارترین باشگاه کشور - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، گمشده مؤمن است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 30

گزارشی از روند نقل و انتقالات در پر طرفدارترین باشگاه کشور .


از قرار معلوم عباس انصاری‌فرد همچنان به عنوان مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس فعالیت خواهد کرد و جای او در طبقه چهارم باشگاه در اتاق مدیریت قرص قرص است. نشانه‌هایی که به دست می‌رسد این خبر ویژه را رسمیت می‌بخشد، بنابراین نه شکست در جام حذفی، نه عنوان پنجمی لیگ برتر و نه بروز حاشیه‌های مختلف زیر پای آقای مدیر را خالی نمی‌کند.عباس انصاری‌فرد از دو هفته پیش تحرک جدی خود در بازارمکاره نقل و انتقالات را آغاز کرده و خیلی سریع در جهت بستن تیم دلخواه خود حرکت می‌کند. ابتدا قرار بود کمیته‌ای سه نفره شامل آخوندی و فرخزادی دو عضو هیات مدیره به علاوه انصاری‌فرد تمام امور مربوط به سیاستگذاری، مذاکره و عقد قرارداد با بازیکنان را انجام دهند اما خیلی زود اوضاع تغییر کرد تا مدیرعامل پرسپولیس با یکی از بستگان خود که صاحب تولیدی پوشاک بود در جذب بازیکن استارت بزند. اولین اقدام هم جذب اشپیتیم آرفی از پیام مشهد با مبلغی قابل توجه بود و از آنجا که این اتفاق در تقابل با باشگاه رقیب رخ داد، انصاری‌فرد را در نخستین گام پیروز نشان داد تا حداقل از این بابت وجهه خوبی نزد هواداران پیدا کند.


حصاری: من از مدیرعامل حکم دارم
تمام قراردادهای داخلی بازیکنان جدید پرسپولیس در یکی از تولیدی‌های لباس ورزشی با نام حصاری و در حوالی میدان هفت تیر تهران منعقد می‌شود. حصاری که خویشاوندی نزدیکی با عباس انصاری‌فرد دارد یک پای تمام مذاکرات و سر و کله زدن با ستاره‌های داخل لیست آقای مدیر است. وی توضیح می‌دهد: «ما بازیکنان زیادی را در لیست داریم و مشغول مذاکره با آنها هستیم اما خب فقط با شش بازیکن می‌توانیم به توافق برسیم.» به این روش عباس انصاری‌فرد که کار را از طریق اعضای هیات مدیره پیش نمی‌برد ایرادات زیادی وارد شد اما حصاری می‌گوید: «بعضی از روزنامه‌ها نوشتند که من سر خود دارم کار می‌کنم اما من مسوول نقل و انتقالات پرسپولیس هستم و از مدیرعامل باشگاه حکم دارم!»


4 عقد داخلی، 2 لغو داخلی!
پرسپولیسی‌ها به شدت به دنبال عقد قرارداد داخلی با بازیکنان مورد علاقه خود هستند و اصلا دوست ندارند ستاره‌های مورد نظرشان پس از توافق با آنها از باشگاه‌های رقیب سر در بیاورند. در همین راستا بلافاصله پس از جدی شدن مذاکرات، توافق انجام و قرارداد داخلی به صورت کاملا رسمی امضا می‌شود. عباس انصاری‌فرد یکی از حامیان پر و پا قرص سندیت قراردادهای داخلی بوده و تا حالا با چهار بازیکن دلخواهش در دفتر حصاری قرارداد داخلی بسته. این را مسوول نقل و انتقالات باشگاه تایید می‌کند: «ما تاکنون با چهار بازیکن یعنی میثم بائو، اشپیتیم آرفی، امیرحسین صادقی و شیث رضایی قرارداد داخلی بسته‌ایم.» جالب اینکه صادقی خود در مصاحبه‌هایش عقد قرارداد داخلی با پرسپولیس را تکذیب می‌کند اما از قرار معلوم این سیاست ویژه مدافع مسی‌ها به دلیل دریافت نکردن تسویه حساب او از باشگاه کرمانی است. جذب بی سر و صدای شیث هم از آن کارهایی است که فقط از عهده انصاری‌فرد و همراهانش برمی‌آید! البته در همین راستا گفتنی است که قرارداد داخلی صابر میرقربانی و مصطفی صبری با پرسپولیس به درخواست این دو بازیکن لغو شده است.


سقف 250 تا، جباری هم در لیست نیست
پرسپولیسی‌ها می‌گویند برای قراردادهای فصل آینده خود سقف تعیین کرده‌اند، امری که به گفته علی کفاشیان و عزیز محمدی نمی‌تواند تحقق یابد. مسوول نقل و انتقالات پرسپولیس می‌گوید: «سقف قراردادهای ما 250 میلیون تومان است.» درصورتی که بعید است اشپیتیم آرفی کمتر از 350 میلیون تومان برای یک فصل گرفته باشد، هرچند شایعاتی در مورد قرارداد 600 یا 800 میلیونی او نیز به گوش می‌رسید. مساله دیگر بحث جذب بازیکن از استقلال است و اینکه مجتبی جباری بمب پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات است. با این حال آقای مسوول نقل و انتقالات این شایعه را هم تکذیب می‌کند: «جباری در لیست ما نیست، ضمنا دو مدیرعامل توافق کرده‌اند از همدیگر بازیکن نگیرند. حتی توافق شده هر باشگاه، به بازیکنی که در لیست باشگاه دیگر است کاری نداشته باشد.»


با رحمتی، عقیلی و آشوبی هم مذاکره شده
لیست بازیکنان مورد نظر مدیران پرسپولیس عریض و طویل است به‌طوری که نام‌های درشت و دهان پرکنی را در آن می‌توان پیدا کرد. فرزاد آشوبی گزینه جدی پرسپولیسی‌هاست و مذاکرات با او به‌خوبی پیش می‌رود. سید مهدی رحمتی هم مد نظر قرمزها قرار دارد و اگر او به بوندس‌لیگا راه پیدا نکند، گیر بر سر مبلغ قرارداد خواهد بود. نام سید جلال حسینی بر خلاف تصورات در لیست دیده نمی‌شود اما مذاکره با هادی عقیلی از سوی مدافع سپاهان و مسوول نقل و انتقالات پرسپولیس تایید می‌شود. عباس انصاری‌فرد برای پست مدافع چپ نام سه بازیکن را در لیست جای داده: حسن اشجاری، مرتضی اسدی و جواد شیرزاد که اولی با ذوب‌آهن قرارداد 2 ساله دارد اما مذاکرات با دو نفر بعدی در حال انجام است. در همین خصوص گفته می‌شود دو بازیکن برزیلی در پست هافبک و فوروارد نیز از طریق واسطه‌ها با عباس انصاری‌فرد مذاکره کرده‌اند و توافقاتی هم حاصل شده. قرار است این دو برزیلی برای مذاکره به زودی وارد تهران شوند. همچنین شنیده شده مثل فصل گذشته با یک سیاست عجیب و غریب چند بازیکن لیگ برتری مد نظر پرسپولیس پس از حضوری کوتاه مدت در تیم‌های دسته دوم تهران به این تیم ملحق می‌شوند تا قرمزها برای فصل آینده بیش از 6 بازیکن لیگ برتری داشته باشند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 88/2/28 و ساعت 8:34 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 49
مجموع بازدیدها: 266874
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو