ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ آراء کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس اعلام شد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
داوود در دعاهای خود می گفت : «بارالها !من دوستی تو و دوستی آن که دوستت دارد و کرداری که مرا به دوستی ات می رساند، از تو درخواست می کنم . بارالها !دوستی ات را نزدم محبوب تر از خودم، خانواده ام و آب خُنکْ قرار ده» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

آراء کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس اعلام شد/ جریمه نقدی بازیکنان پرسپولیس

 دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس آراء این کمیته را در خصوص علیرضا حقیقی، شیث رضایی و میثم بائو اعلام کرد.

عباس علیپور  گفت:" با توجه به گزارش آقای خوردبین، سرپرست محترم تیم، آقای میثم بائو به دلیل غیبت در یک جلسه از تمرینات سونا و استخر با اکثریت آرا به پرداخت ده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. آقای بائو با نظر آقای دایی می توانند بعد از بازی پرسپولیس در بوشهر، به تمرینات بازگردند."

دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس همچنین درباره احکام صادره برای علیرضا حقیقی و شیث رضایی، گفت:" این دو بازیکن در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حضور یافته و توضیحات خود را ارائه دادند. کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس نیز با توجه به رای نامتناسب و نامتعارف کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این دو بازیکن را به دلیل حرکت ناشایستی که انجام داده بودند به پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد."

علیپور خاطر نشان کرد:" دو نکته در مورد رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وجود دارد. یکی اینکه شکل ظاهری صدور رای از سوی این کمیته حفظ نشده است. چرا که باید طرفین در آن جلسه حضور پیدا می کردند و امکان ارائه توضیح یا دفاع را می یافتند. نکته دوم اینکه رای کمیته انضباطی بیشتر به تنبیه باشگاه انجامیده تا تنبیه بازیکن چرا که محرومیت از مسابقات رسمی بیش از آنکه به ضرر بازیکن باشد لطمه به باشگاه است. "


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 88/11/18 و ساعت 8:33 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266488
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو