ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی: هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، میراثی سودمند است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.


 علی دایی پس از پیروزی 2 بر یک برابر تیم ایران‌جوان بوشهر در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پس از شکست برابر شاهین روند تیم تغییر یافت و پیشرفت داشتیم. ایران‌جوان نیز بازی خوبی به نمایش گذاشت. با گذشت زمان بازی بازیکنان تیم پرسپولیس عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند. موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم، اما نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم.

دایی یادآور شد: شکست پرسپولیس برابر ایران‌جوان به 15 سال گذشته بازمی‌گردد و مطرح کردن چنین صحبت‌هایی از طریق صدا وسیما درست نیست. پرسپولیس طرفداران میلیونی و نیاز به رشد و پیشرفت دارد. نباید اتفاقات گذشته را بازگو کنیم.
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، اما با تیم ایده‌آل خود فاصله داریم. دوست دارم پرسپولیس بهتر از این بازی کند.

دایی در مورد ایران‌جوان عنوان کرد: در خصوص تیم‌های حریف صحبت نمی‌کنم. بازیکنان ما پس از دریافت گل کمی تمرکز خود را از دست دادند، اما توانستیم بار دیگر به بازی بازگردیم و پیروز میدان شویم.
وی درباره نیمکت‌نشینی محمد پروین و نارضایتی این بازیکن تاکید کرد: چه کسی می‌گوید پروین در تیم پرسپولیس بازی نمی‌کند؟ پروین در بازی ذوب‌آهن در ترکیب اصلی قرار داشت. کادر فنی تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی را وارد میدان کند.

دایی درباره حرکت غیراخلاقی میثاق معمارزاده تصریح کرد: حرکت معمارزاده را ندیدم، اما سئوال من از شما این است که من مرتکب چه حرکتی شدم که تماشاگران علیه من شعار دادند؟ اخلاق ورزشی باید از روی سکوها به درون زمین وارد شود.
وی پس از سئوالات مکرر خبرنگاران تأکید کرد: خواهش می‌کنم سئوالاتی بپرسید که به سود تیم شهرتان و فوتبال ایارن باشد. مسائل درون باشگاه پرسپولیس به شما مربوط نیست.
دایی در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است و با موفقیت در جام حذفی به این هدف دست خواهیم یافت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/11/20 و ساعت 5:49 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267290
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو