ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ شهرآورد اصفهان حکم مرگ و زندگی دارد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و چون خبر کشته شدن محمد پسر ابو بکر بدو رسید فرمود : ] اندوه ما بدو همچند شادمانى آنهاست ، جز که از آنان دشمنى کاست و از کنار ما دوستى برخاست . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

 سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی شهرآورد برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و به همین دلیل برای پیروزی وارد میدان می‌شویم.

علی شجاعی درباره پیروزی در جام حذفی برابر سایپا اظهار داشت: تیم سایپا در دیدار برابر ما در جام حذفی با تمام قدرت ظاهر شد، این تیم می‌خواست نتایج بد خود را در لیگ برتر در جام حذفی جبران کند و به همین دلیل از انگیزه زیادی برخوردار بود.
وی افزود: در این دیدار بازیکنان در حد و اندازه‌های خود ظاهر شدند و با ارائه یک بازی منطقی پیروزی را به ارمغان آوردند، هرچند هنوز هم معتقدم تیم سایپا از بازیکنان جوان و خوبی بهره می‌گیرد، با شکست تیم سایپا همچنان امید را در نزد بازیکنان زنده نگه داشتیم تا لیگ برتر فوتبال را نیز با امید ادامه دهیم.
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اظهارات مربی تیم سایپا مبنی بر دوستانه بودن این دیدار نیز گفت: هیچ مربی چنین طرز تفکری ندارد و همیشه به دنبال پیروزی و رسیدن به قهرمانی است، در این دیدار نیز تیم سایپا با تمام وجود بازی کرد.
وی ادامه داد: ذوب‌آهن به جام حذفی همان نگاهی را دارد که به لیگ برتر دارد، به همین دلیل همه تیم‌ها باید بدانند همانند فصل گذشته برای رسیدن به جام قهرمانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.
شجاعی درباره دیدار شهر آورد اصفهان نیز گفت: این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و به همین دلیل برای پیروزی وارد میدان می‌شویم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/11/21 و ساعت 3:50 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 111
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266623
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو