ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کاشانی: نمی توانیم بدون سمت به عابدزاده حقوق بدهیم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرگاه دانش انسان افزون شود، بر ادبش افزوده و بیم وی از پرودگارش، دوچندان شود . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

احمدرضا عابدزاده در این باشگاه فعالیت نمی کند پس حق درخواست مطالبه را ندارد.


به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس حبیب کاشانی روز جمعه افزود: در اینکه عابدزاده یکی از بهترین مربیان ما برای باشگاه پرسپولیس است هیچ شکی نیست اما با توجه به صلاحدید آقای دایی برای پست مربی دروازه بانی آقای یحیوی را استخدام کردیم و از ایشان خواستیم در پست دیگری مشغول فعالیت شود که مورد موافقت قرار نگرفت.


وی درخصوص اظهارات عابدزده که گفته بود "حقوق مربیان خارجی را پرداخته اند اما پیشکوست باشگاه را اذیت می کنند" افزود: 5 ماه از قرارداد آقای کرانچار به مبلغ 210 هزار دلار باقی مانده بود که با توافق با ایشان و پرداخت مبلغ 50 هزار دلار فسخ قرارداد کردیم . همچنین به آقای تومیسلاو ایوکوویچ دستیار ایشان پیشنهاد کردیم که به کار خود در باشگاه ادامه دهد وگرنه قرارداد ایشان خود به خود فسخ خواهد شد که ایشان با فسخ قرارداد بدون پرداخت مبلغی موافقت کرد.


کاشانی اضافه کرد: ما احترام خاصی برای آقای عابدزاده قائل هستیم اما ما ایشان را اخراج نکردیم و نمی توانیم برای کسی که کاری نمی کند حقوق پرداخت کنیم . ما به ایشان پست های مهمی همچون رئیس آکادمی ، مدیرتیم های پایه ، سرمربی جوانان و نوجوانان و همچنین مدیریت ورزشگاه درفشی فر را پیشنهاد کردیم که ایشان هیچ کدام از این ها را قبول نکرد . ایشان با استناد به قرارداد خود درخواست دریافت مطالباتش را داشته اما در قرارداد ایشان پست مربی دروازه بانی ذکر نشده که با کنار گذاشتن ایشان از این پست ، خواستار دریافت غرامت قراردادش باشد.


وی ادامه داد: ما این پست ها را به آقای عابدزاده پیشنهاد کردیم تا مشکلی پیش نیاید ، همان طور که به بابک معصومی کاپیتان تیم ملی فوتسال پست سرمربی گری تیم فوتسال پرسپولیس را داده ایم تا ایشان با وجود بیماری اش برای دریافت حقوق سالیانه در یک پست حضور داشته باشد و نمی توانیم بدون سمت به کسی حقوق بدهیم

 

 

مرجع خبری


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/11/23 و ساعت 1:0 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 80
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266592
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو