ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی صدرنشین مربیان جانشین لیگ - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانشمندان، پیشوا و پرهیزگاران، سروراند و همنشینی آنها، مایه فزونی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

علی دایی با رساندن میانگین امتیازات پرسپولیس به عدد 2 در صدر مربیان جانشین ایستاده که توانسته اند آمار تیمشان را بهبود بخشند.

عویض مربیان در لیگ برتر همیشه با استدلالی همراه بوده که به آن شوک وارد شدن به بازیکنان گفته می شد. گاهی اوقات شوک وارد شده به تیم های بعد از تعویض مربیان آنقدر عجیب و غریب بوده که بقیه تیم ها را هم وسوسه کرده تا با ایجاد تغییراتی شگفتی ساز شوند. اما در لیگ امسال تغییراتی داشته ایم که نه تنها باعث پیشرفت تیم نشده بلکه سقوطی قابل توجه را به دنبال داشته است.

آخرین نمونه این قضیه استقلال اهواز است. پس از جدایی مجید باقری نیا و حضور افشین کمایی به جای او میانگین امتیازی آبی پوشان اهواز از 1/9 امتیاز به 5/0 امتیاز رسید تا شفیع زاده دست به دامان احمدزاده شود. در مس کرمان هم شرایطی تقریبا مشابه وجود دارد. لوکا بعد از پرویز مظلومی نتوانسته بهبودی در میانگین امتیازی مس بوجود بیاورد و امتیاز این تیم در 12/1باقی ماند.

بیشترین پیشرفت امتیازی هم در تیم پرسپولیس و با حضور علی دایی اتفاق افتاده است. پس از حضور دایی میانگین امتیازی پرسپولیس با جهشی قابل توجه به میانگین 2 امتیاز در هر بازی رسیده است.

 

دایی به جز برد مقابل ایرانجوان در جام حذفی در 5 مسابقه لیگ برتر سه برد مقابل تیمهای استقلال ، پیکان و راه آهن ، یک تساوی برابر ذوب آهن و یک شکست از شاهین کسب کرده است که مجموع امتیازات وی تا به اینجا به 10 می رسد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 88/11/24 و ساعت 8:57 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266482
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو