ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ جشن تولد خلیلی و سفر خانوادگی پرسپولیسی ها به امارات - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دل احمق در دهانش و دهان حکیم در دلش است . [امام عسکری علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

جشن تولد خلیلی در رختکن پرسپولیس

مهاجم پرسپولیس امروز 29 ساله تا همبازیانش پس از پایان تمرین و در رختکن برای او مراسم کوچکی برگزار کنند. محسن خلیلی مهاجم باتجربه پرسپولیس که چند هفته‌ایست با حضور علی دایی احیا شده امروز بیست و نهمین سالگرد تولدش را در جمع هم‌تیمی‌هایش برگزار کرد البته این مراسم بسیار مختصر برگزار شد. گفتنی که حبیب کاشانی با حضور در رختکن به خلیلی تبریک گفت.

 

باقری، حیدری و یحیوی خانوادگی به امارات سفر می کنند!

این دیگر به رسمی قدیمی تبدیل شده که کریم باقری تمام مسافرت‌های خارج از کشور را به همراه خانواده‌اش سفر کند اتفاقی که در اردوهای قبلی در دوبی و حتی چند شهر داخلی نیز رخ داد. کاروان پرسپولیس طی سفر یک هفته‌ای روز سوم فروردین ماه سال آینده راهی امارات خواهد شد در همین ارتباط کریم باقری نیز دست به کار شده و طبق معمول در گفت‌وگو با حبیب کاشانی به او اعلام کرده که قصد دارد خانواده‌اش را نیز در این سفر با خود ببرد.


 این موضوع به خودی خود کافی بود تا نفرات دیگری از پرسپولیس نیز درخواست مشابهی را با کاشانی ارائه دهند. پس از درخواست باقری محمدعلی یحیوی و سپهر حیدری نیز از کاشانی خواسته‌اند تا به آنها اجازه دهد مثل کریم باقری خانواده خود را به امارات ببرند. کاشانی نیز با توجه به اینکه پیش از این با درخواست باقری موافقت کرده بود ناچار به قبول پیشنهاد سایر اعضای مجموعه شده است.
گفتنی است که در صورت انجام شدن سفر همراهان بازیکنان به دوبی هزینه‌ آنها را باشگاه متقبل خواهد شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 88/11/25 و ساعت 7:14 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 266972
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو