ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تمرین امروز: شکستگی بینی باقریها و تذکر دایی به مهاجمان - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ناتوانترین مردم کسى است که نیروى به دست آوردن دوستان ندارد ، و ناتوانتر از او کسى بود که دوستى به دست آرد و او را ضایع گذارد . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

تمرین پرسپولیس از ساعت 11 امروز در زمین شرکت واحد آغاز شد و ساعت 12:30 به پایان رسید.

علی دایی پیش از شروع تمرین چند دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و برنامه‌های تمرین امروز را برای بازیکنان تشریح کرد.

دویدن، تمرینات کششی، نرمشی و سرعتی، حفظ توپ و پرسینگ از جمله تمرینات امروز سرخ پوشان بود.

بازیکنان اصلی از ابتدای تمرین با پوشیدن کاورهای زرد از سایر بازیکنان جدا شدند.

علیرضا حقیقی که در 3 روز گذشته به علت سرماخوردگی موفق به حضور در تمرینات گروهی نشده بود، به صورت اختصاصی تمرین کرد و بعد از یک ساعت محل تمرین را ترک کرد.

فریادهای دایی بر سر بازیکنان به خصوص مهاجمان و تذکر به آنها برای دقت در زدن ضربات آخر نیز از نکات جالب توجه تمرین بود.

پس از تمرینات گروهی بازیکنان در قالب دو تیم زرد و مشکی فوتبال دستگرمی بازی کردند. این بازی با توصیه‌های دایی به بازیکنان خط میانی برای دقت در ارسال پاس برای مهاجمان از میانه میدان همراه بود. دو تیم با نتیجه مساوی 3 بر 3 به کار خود پایان دادند.



در جریان بازی فوتبال دستگرمی بینی نبی‌الله باقری‌ها دچار آسیب دیدگی شد. دکتر زرینه پزشک پرسپولیس پس از معاینه بینی باقری‌ها و متوقف نشدن خونریزی، احتمال داد بینی این بازیکن دچار شکستگی شده باشد، اما اظهار نظر قطعی در این باره را به انجام معاینات دقیق موکول کرد.

محمد پروین با حضور در کنار زمین تمرین نکرد و از کنار زمین تنها نظاره‌گر تمرینات بازیکنان بود. پروین مصدوم است، اما هنوز میزان دقیق مصدومیت این بازیکن مشخص نشده است.

حضور 10 لیدر و 10 هوادار در تمرین امروز سرخ‌پوشان از نکات جالب توجه بود. لیدرها و تماشاگران به شدت به تشویق دایی و بازیکنان پرداختند.

محمود خوردبین با تأخیر در تمرین امروز حاضر شد.

کاروان پرسپولیس فردا عازم شیراز می‌شود. پرسپولیس ساعت 14:30 جمعه، 30 بهمن‌ماه، در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر به مصاف مقاومت شهید سپاسی شیراز می‌رود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/11/28 و ساعت 4:47 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267167
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو