ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ خلیلى: صد در صد امسال جام مى گیریم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بخشنده نادان نزد خدا از پارسای بخیل، محبوب تر است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

محسن خلیلى شرایط پرسپولیس را خیلى خوب توصیف کرده و معتقد است که با این شرایط، سرخپوشان در پایان فصل، حداقل یک جام به دست خواهند آورد تا تقدیم هواداران بى شمار تیم کنند.

 


• اوضاع پرسپولیس راضى کننده هست؟
- بعد از ? بردى که به دست آوردیم، روحیه بچه ها خیلى بهتر شده است. روانشناسى على دایى خیلى به تیم کمک کرده است چون از نظر سنى فاصله چندانى با بچه ها ندارد و زمان زیادى هم نیست که از فوتبال خداحافظى کرده و تجربه وى به بچه ها خیلى کمک کرده است. نحوه تمرینات او کاملاً متفاوت بوده و این تنوع باعث شده که بچه ها شادابى بیشترى داشته باشند. اوضاع خیلى خوب است و امیدوار به بازیهاى بعدى هستیم تا با کسب نتایج خوب به صدر جدول نزدیک تر شویم.


• در جام حذفى استارت خوبى داشتید. بازى با ایرانجوان چطور بود؟
- بازى راحتى براى ما نبود چون زمین بوشهر شرایط مناسبى نداشت و نمى شد تفکرات تاکتیکى مربى را پیاده کرد. بهترین تیم دنیا و آسیا هم اگر در آن زمین بازى کند، نمى تواند قابلیت هایش را ارائه کند. ما فقط با یک پیروزى به مرحله بعد صعود کردیم. همین!

 

• چه هدفى را در جام حذفى دنبال مى کنید؟
- برنامه هاى زیادى داشته و امیدواریم که بتوانیم قهرمان این مسابقات بشویم. در لیگ کارمان خیلى دشوار شده، به دلیل اینکه فاصله مان با سپاهان زیاد شده اما در جام حذفى مصمم هستیم که قهرمان شویم.


• پرسپولیس پتانسیل قهرمانى در جام حذفى را دارد؟
- بله؛ چون بازیکنان خیلى خوبى داریم. چند هفته است که ترکیب اصلى تیم مشخص شده و این هماهنگى خیلى کمک کرده که در لیگ و جام حذفى نتایج خوبى کسب کنیم.


• بازى با مقاومت در شیراز را چطور پیش بینى مى کنى؟
- بازى راحتى براى ما نیست چون آنها میزبان هستند. تنها مشکل ما زمین شیراز است که متأسفانه مناسب نیست اما ما محکوم به برد هستیم و باید این 3 امتیاز را بگیریم تا در راه رسیدن به سهمیه آسیایى به ما کمک کند.


• مقاومت را چطور تیمى مى بینى؟
- مقاومت مثل همیشه تیم خوبى است. آنها تیمى جوان و دونده هستند که درگیرانه بازى مى کنند و دوندگى باعث موفقیت آنها شده است اما نقطه ضعف هم دارند که در تمرینات روى این نقاط ضعف کار کرده ایم.


• در رابطه با جشن تولد?? سالگى ات چه صحبتى دارى؟
- خیلى خوشحالم که اوج فوتبالم را در پرسپولیس مى گذرانم. من وارد 29 سالگى شدم و امیدوارم افتخارات زیادى را در پرسپولیس کسب کنم. از تمام کسانى که به من تبریک گفتند، تشکر مى کنم.


• مدتى است که براى پرسپولیس گل نمى زنى. چرا؟
- مدت زیادى نیست و در? بازى است که گل نزده ام. در بازى با استقلال به خاطر فشردگى مدافعان حریف موقعیتى نصیبم نشد و در بوشهر هم بدشانس بودم اما جبران مى کنم.


• امسال قول کسب جام به هواداران پرسپولیس مى دهى؟
- صد در صد، تمام تلاشمان را مى کنیم که حداقل یک جام براى هواداران بیاوریم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/11/28 و ساعت 4:47 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267485
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو