ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی: سه امتیاز شیرین از یک بازی سخت گرفتیم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
گناه نتوانستن کردن ، گونه‏اى از ترک گناه است . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی سختی پیروز شدیم که نیمه اول آن متعلق به تیم ما و نیمه دوم را مقاومت بهتر بازی کرد.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت سپاسی گفت: پیش بینی می کردیم با توجه به میزبانی مقاومت و شرایط بد زمین بازی سختی را در پیش رو خواهیم داشت و با برنامه وارد شدیم و توانستیم به هدفمان یعنی کسب سه امتیاز برسیم.

 

وی افزود: در نیمه اول به تمام اهداف خود رسیدیم و شروع به اداره بازی کردیم و تیم مقاومت هم با توجه به عقب افتادن در زمین خودی رو به بازی هوایی آورد که تا آخرین دقیقه مسابقه به نتیجه نرسید و سرانجام با یک گل خورده توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

 

دایی با اشاره به حضور پرشور هواداران پرسپولیس در این بازی گفت: من از هوادارانمان تشکر میکنم که از ساعت ها قبل از سراسر استان فارس برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند و مزد حمایت خود را هم گرفتند.

 

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط مسابقه ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد زمین حافظیه هدف ما کسب سه امتیاز بود و در طول هفته روی نقاط ضعف تیم حریف کار کرده بودیم و در نیمه اول توانستیم روی همان نقاط ضربه خود را به حریف بزنیم . در طول هفته گذشته تمام 28 بازیکن ما در تمرینات عالی ظاهر شده بودند و دست من برای انتخاب 11 نفر در این بازی کاملا باز بود و غیبت هوارمحمد و بادامکی را جبران کردند.

 

دایی در پایان در خصوص هدف گذاری وی برای مسابقات آینده پرسپولیس گفت: ما تمام مسابقات را جدی خواهیم گرفت و هدفمان بالا آمدن در لیگ برتر و رسیدن به قهرمانی جام حذفی است و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار خواهیم گرفت.

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/11/30 و ساعت 4:59 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 266976
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو