ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تمام اخبار پرسپولیس در چند خط - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هیچ کس نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، دشمن تر ازکسی نیست که نسبت به عبادتش تکبّر می ورزد و از درخواستآنچه نزد اوست، تن می زند . [امام باقر علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط  با ما همراه باشید:

 

* با تصمیم تازه کادر فنی از این پس و تا پایان فصل پرسپولیس یک روز بعد از بازی‌های رسمی‌اش در لیگ و جام حذفی در یک بازی تدارکاتی سبک به میدان می‌رود.

* باشگاه پرسپولیس مکاتبه و رایزنی را از دیروز شروع کرده تا بازیکنانی که دانشجو هستند و مشکل خروج از کشور دارند بتوانند بدون دردسر و به موقع به اردوی نوروزی امارات بروند.

* به گفته عباس علیپور کل مبلغ دریافتی این فصل باشگاه از همکاری با شهرداری و شرکت پروفیل پارس یک میلیارد تومان بوده که تا اینجای کار هر دو اسپانسر به تمام تعهدات‌شان عمل کرده‌اند.

* حسین عبدی دیروز اعلام کرد تصمیم گرفته از روزنامه‌هایی که شایعه مذاکره او با بازیکنان لیگ برتری را به سر زبان‌ها انداخته و به او انگ دلالی زده‌اند، شکایت کند.

 



*طبق هماهنگی‌های صورت گرفته میان پرسپولیس و اماراتی‌ها، تمامی هزینه‌های جانبی سفر یک هفته‌ای دبی را اسپانسر تیم الوصل به عهده گرفته است.


* رایزنی‌های حبیب کاشانی با سعیدلو بالاخره نتیجه داد و قرار شد کمک مالی 500 میلیون تومانی سازمان با افزایش 100 میلیونی در اختیار باشگاه پرسپولیس گذاشته شود تا بازیکنان معترض، مبلغ بیشتری از قراردادشان را بگیرند.


* نلو وینگادا سرمربی اسبق پرسپولیس که چندی پیش هدایت اف سی سئول کره جنوبی را به عهده گرفته در اولین بازی کی لیگ 5-2 دایجئون سیتی‌زن را شکست داد.

 

* وسلى برازیلیا مهاجم تکنیکى پرسپولیس این روزها بدون حاشیه در تمرینات شرکت مى کند البته او تا امروزفرصتى براى همراهى پرسپولیس پیدا نکرده اما ظاهراً ببرای بازی با فولاد سیار آماده وسرحال نشان مى دهد.


* شیث رضایی مدافع پرسپولیس پیشنهاد خوانندگی را که چند خواننده سرشناس به او داده بودند رد کرد.


* یک موسسه فیلمسازی اقدام به تهیه فیلم مستند درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در سال 1352 که به بازی 6 تایی‌ها معروف است، کرده و در آن به ابهامات این دیدار پرداخته است.

 

* مراسم قرعه کشی جام حذفی برای تعیین میزبان مرحله یک چهارم نهایی این دیدارها برگزار شد و تیم پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات حذفی کشور مهمان پتروشیمی تبریز خواهد بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/12 و ساعت 1:43 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267180
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو