ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حاشیه سازی حضور پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مردم دشمن آنند که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

تیم ملی فوتبال ایران شامگاه چهارشنبه در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا مقابل تایلند قرار گرفت و این مسابقه حواشی به همراه داشت.

 

پس از آغاز مسابقه در حرکتی تعجب برانگیز حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس با وجود شایعات و اختلافاتی که وجود داشت همراه با اشپیتیم آرفی، شیث رضایی، سپهر حیدری و میثاق معمارزاده به جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی رفت که با ورود آنها دو دستگی بین تماشاگران پیش آمد و عده‌ای پرسپولیس و عده‌ای دیگر استقلال را تشویق کردند. کاشانی همراه با بازیکنان پرسپولیس در دقیقه 75 ورزشگاه را ترک کردند.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس پیش از این بازی طی بیانیه ای از هواداران پرسپولیس درخواست کرده بود برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه بیایند.

 

 

 

پیش از شروع دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و تایلند از سری‌ مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا از هفته آخر این رقابت‌ها ابتدا سرود ملی تایلند به طور کامل پخش شد اما در هنگام پخش سرود ملی ایران مشکلات فنی باعث شد تا سرود ملی کشورمان به طور ناقص پخش شود که این مورد سردرگمی تماشاگران و خبرنگاران را به همراه داشت. پس از رفع این مشکل سرود ملی ایران از اواسط آن پخش شد که این مورد موجب تعجب همگان شد.

 

* حدود 10 خبرنگار تایلندی در جایگاه خبرنگاران حاضر بودند و پوشش خبری این بازی را از نزدیک برعهده داشتند. نکته جالب حضور آنها یکدست بودن رنگ لباس آنها با نفرات ذخیره تیم ملی تایلند بود.


* بیش از 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.


* در جایگاه خبرنگاران حضور 15 هوادار زن تایلندی با حجاب اسلامی و پرچم ملی کشورشان حضور یافته و تیم ملی تایلند را تشویق کردند.


* افشین قطبی سرمربی تیم ملی 40 دقیقه قبل از آغاز بازی به سمت تماشاگران رفته و به تشویق آنها پرداخت و مورد استقبال آنها قرار گرفت.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(10709, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/13 و ساعت 9:58 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 120
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266632
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو