ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حاشیه های اردوی هتل لاله/ پخش فیلم بردهای متوالی پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کسی کـه خویشتن را نشناسـد، از راه نجات دور افتـد و در گمراهی و نادانی ها درافتد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در شب بازی با فولاد خوزستان، پنجشنبه شب (دیشب)در هتل لاله تهران برگزار شد.

سرخپوشان تهرانی بر اساس برنامه های همیشگی روابط عمومی باشگاه، ساعتی را در رستوران تیاره هتل لاله، گرد هم جمع شدند و شاهد برنامه هایی بودند که برای این شب ترتیب داده شده بود.


مقارن شدن برنامه پرسپولیسی ها با روز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) حال و هوای برنامه های ترتیب داده شده برای سرخ پوشان را عوض کرده بود و پخش نماهنگی زیبا و ومذهبی به مناسبت این ایام از جمله این برنامه ها بود.
مدتی است به مناسبت بردهای متوالی پرسپولیسی ها و رکورد شکنی های این تیم، کلیپ هایی در قالب سریال بردهای پرسپولیس، برای بازیکنان و کادر فنی پخش می شود.


* این هفته نیز "پرده ششم" این سریال که مرور 6 برد متوالی هفته های گذشته بود با محوریت پیروزی 3 بر 1 در برابر آلومینیوم هرمزگان و حاشیه های آن به نمایش درآمد.

* سپهر حیدری که به دلیل 3 اخطاره بودن از ترکیب پرسپولیس خارج بود، با لباس شخصی در هتل تیاره در کنار هم بازیان خود حضور داشت.

* پایان بخش برنامه دیشب جشن تولدی بود که برای مجتبی زارعی و تیاگو فراگو ترتیب داده شده بود. تولد این دو بازیکن و برنامه چند دقیقه ای که برای این جشن، پیش بینی شده بود، با شوخی و خنده همراه بود، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در کنار کیک فوتبالی عکس یادگاری گرفتند.

* سه بازیکن برتر هفته گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در برابر بازی هفته گذشته در برابر آلومینیوم هرمزگان معرفی شدند. کریم باقری، هوار ملا محمد و علیرضا محمد سه بازیکنی بودند که پاداش مضاعف را دریافت کردند.

* در این میان کریم باقری نیز به عنوان بهترین بازیکن هفته گذشته معرفی شد و مورد تشویق دیگر بازیکنان قرار گرفت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 10:43 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267288
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو