ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ انتخاب هیات مدیره پرسپولیس یا کاهش سهمیه آسیایی ایران؟ - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نگاهداری دین، ثمره معرفت اساس حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

باشگاه پرسپولیس تا قبل از 11 اردیبهشت فرصت دارد تا بتواند هیات مدیره اش را معرفی و مدیری جدید برای این تیم برگزیند.

 


درحالی که حبیب کاشانی امروز اعلام کرد مراحل انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس در سال آینده پیگیری می شود و اگرچه پیش بینی می شود مسولان پرسپولیس می خواهند با همین شکل مدیریت موقت ، فصل را به پایان ببرند اما پرسپولیس به دلیل قوانین فوتبال آسیا تا 11 اردیبهشت وقت دارد که از میان کاهش سهمیه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان یا اداره توسط سرپرست موقت ، یکی را برگزیند.
بر اساس آخرین نامه های رسیده از کنفدراسیون فوتبال آسیا ، تیم های ایرانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط لیگ ایران تا 11 اردیبهشت فرصت خواهند داشت که سامانی به نظام مالی صورت جلسه های هیات مدیره ، اعضای هیات و مدیریت تیم های شان دهند چون در این تاریخ 6 بازرس آسیایی برای گفت و گو با نمایندگان ایرانی به تهران می آیند . این نکات در آخرین شماره از مجله چشم انداز فوتبال سازمان لیگ منتشر شده و برای مدیران لیگ برتری ارسال شده است. همچنین عزیزمحمدی هم در برنامه ورزش و مردم به این دیدارها در تاریخ های یادشده اشاره کرد و از تیم ها خواست تا تمام این نکات را رعایت کنند که اتفاق تلخی برای فوتبال ایران رخ ندهد.

 

 بر این اساس چون نمایندگان آسیایی در سفر به تهران می خواهند با اعضای هیات مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس دیدار داشته و با مدیر تیم به گفت و گو بنشینند ، حبیب کاشانی باید از میان سامان دهی به هیات مدیره پرسپولایس یا تداوم حضورش به عنوان سرپرست موقت ، تا پایان لیگ حرفه ای امسال که اواخر اردیبهشت برگزار می شود ، یکی را برگزیند. او البته خود مدعی شد می خواهد هرچه زودتر شرایط تیم سامان بگیرد. آیا این اتفاق می افتد و پرسپولیس مانع از کاهش سهمیه های آسیایی ایران می شود یا شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد؟


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 6:19 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266610
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو